Caiway ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/96/76/01/caiway-39-1411403530.png
 
3.2 (351)
0   1   0   0  
 
Schrijf een review
Caiway internet

Caiway internet maakt gebruik van de kabel. Ze proberen hiermee zich te onderscheiden ten op zichte van ADSL providers, door hoge snelheden aan te bieden. De laatste tijd neemt het aantal Caiway klachten hier toe. Zo zou Caiway een slecht bereikbare helpdesk hebben en zijn er regelmatig internet storingen in het Caiway netwerk.

Het Caiway Webcare Team heeft verbetering aangegeven en we hopen dan ook dat de klantentevredenheid van Caiway weer snel gaat toenemen. We roepen dan ook alle Caiway klanten op een review achter te laten over jouw Caiway internet ervaringen.

Bezoekers ervaringen Bekijk alle reviews over deze provider

Gemiddelde bezoekers score van: 351 bezoeker(s)

Gemiddelde score 
 
3.2
Installatie 
 
3.7  (266)
Helpdesk 
 
2.3  (323)
Internet 
 
3.1  (318)
Bellen 
 
3.6  (219)
Digitale televisie 
 
3.5  (219)
Score (hoe hoger hoe beter)
  • Installatie
    Hoe beviel de installatie door de monteur? Of heeft u zelf de installatie uitgevoerd? Was de meegeleverde beschrijving dan duidelijk? Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Helpdesk
    Beoordeel de helpdesk als u hiermee al eens contact heeft opgenomen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Internet
    Beoordeel de kwaliteit van het internet op snelheid, stabiliteit en storingen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Bellen
    Maakt u gebruik van telefonie? Beoordeel dit dan op geluidskwaliteit en storingen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Digitale televisie
    Maakt u gebruik van televisie? Beoordeel dit dan op beeldkwaliteit, storingen en mogelijkheden. Een toelichting kunt u hieronder geven. Een toelichting kunt u hieronder geven.
Commentaar
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geen dolby digital 5.1 geluid wordt beloofd maar komt nooit. Wel veel geld betalen voor een glasvezel abonnement
Geschreven door J.van Nuil April 26, 2023

Dolby digital geluid

Geen dolby digital 5.1 geluid wordt beloofd maar komt nooit. Wel veel geld betalen voor een glasvezel abonnement

Was deze review nuttig? 
Kijk goed uit voor je met dit bedrijf Door dit harteloze bedrijf .
betaal ik nu twee telefoonabonnementen .
de afschuiftechniek hebben ze hier tot een specialiteit verheven.
Gemiddelde score 
 
2.8
Installatie 
 
4.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
4.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
4.0
Geschreven door Eef April 20, 2023

Caiyway oplichters

Kijk goed uit voor je met dit bedrijf Door dit harteloze bedrijf .
betaal ik nu twee telefoonabonnementen .
de afschuiftechniek hebben ze hier tot een specialiteit verheven.

Was deze review nuttig? 
Wat een k bedrijf.
Ik zou per 1 juli internet en tv krijgen. Nu blijkt dat er nog geen kabel ligt. Omdat de 2 weken verstreken zijn kan ik mijn contract niet meer opzeggen. Vandaag uren aan de telefoon gezeten en niemand kan iets voor je betekenen.
Is niet vertelt toen ik mij aanmelden. Ik zit nu met de gevolgen dat ik straks niet thuis kan werken omdat ze geen enkele medewerking verlenen en niemand aan de telefoon je kan helpen. grrrrr
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door annegon Juni 10, 2022

k.. bedrijf

Wat een k bedrijf.
Ik zou per 1 juli internet en tv krijgen. Nu blijkt dat er nog geen kabel ligt. Omdat de 2 weken verstreken zijn kan ik mijn contract niet meer opzeggen. Vandaag uren aan de telefoon gezeten en niemand kan iets voor je betekenen.
Is niet vertelt toen ik mij aanmelden. Ik zit nu met de gevolgen dat ik straks niet thuis kan werken omdat ze geen enkele medewerking verlenen en niemand aan de telefoon je kan helpen. grrrrr

Was deze review nuttig? 
Ik word zolangzamerhand gek van het beeld dat constant stil staat!!
Het wordt een dagelijkse routine, lijkt het.
Ik wou dat ik met betalen zo makkelijk de boel stil kon zetten…
Gemiddelde score 
 
3.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
7.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door den Haan Oktober 06, 2021

Al dagen haperend beeld

Ik word zolangzamerhand gek van het beeld dat constant stil staat!!
Het wordt een dagelijkse routine, lijkt het.
Ik wou dat ik met betalen zo makkelijk de boel stil kon zetten…

Was deze review nuttig? 
Mijn schoonvader van 85 zal al weken zonder internet vanwege een defect modem en werdt door de klantenservice van Caiway al enige tijd aan het lijntje gehouden.

Op zijn verzoek heb ik maandag 28-6 neem ik contact op met de helpdesk. De medewerker geeft aan dat er meerdere fouten zijn gemaakt, maar dat er uiterlijk woensdag een nieuw modem is.

Dinsdag 29-6 is er inderdaad een nieuw modem, helaas lukt het op afstand activeren niet.

Woensdag 30-6 heb ik weer contact met de helpdesk van Caiway. Het is weer mis gegaan en het modem moet handmatig geactiveerd worden. Hoelang dat gaat duren is onduidelijk. Facturatie gaat ondertussen gewoon door.

Wat op begint te vallen is dat er totaal geen initiatief tot communicatie vanuit Caiway. Elke keer moeten wij als klant herinitiatief nemen.

Vrijdag 2-7 maar weer contact opgenomen met de klantenservice van Caiway. Ik wordt te woord gestaan door ene Pip Stofbergen. De toon is uiterst arrogant en hij is weinig bereid om ons te helpen of duidelijkheid te verschaffen. Ik raak hierdoor een beetje geirriteerd, waarop Pip Stofbergen aangeeft dat ik niet bijdehand moet worden. Vervolgens vraagt hij of ik verder nog wat te zeuren heb. Als ik hem daarop aanspreek geeft hij aan dat hijs geen gesprek wil voeren en verbreekt de verbinding.

Ondertussen zitten mijn schoonouders al weken zonder internet omdat Caiway zijn zaakjes niet op orde heeft.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Adri Ruiter Juli 03, 2021

Geen internet en schofterig gedrag helpdesk

Mijn schoonvader van 85 zal al weken zonder internet vanwege een defect modem en werdt door de klantenservice van Caiway al enige tijd aan het lijntje gehouden.

Op zijn verzoek heb ik maandag 28-6 neem ik contact op met de helpdesk. De medewerker geeft aan dat er meerdere fouten zijn gemaakt, maar dat er uiterlijk woensdag een nieuw modem is.

Dinsdag 29-6 is er inderdaad een nieuw modem, helaas lukt het op afstand activeren niet.

Woensdag 30-6 heb ik weer contact met de helpdesk van Caiway. Het is weer mis gegaan en het modem moet handmatig geactiveerd worden. Hoelang dat gaat duren is onduidelijk. Facturatie gaat ondertussen gewoon door.

Wat op begint te vallen is dat er totaal geen initiatief tot communicatie vanuit Caiway. Elke keer moeten wij als klant herinitiatief nemen.

Vrijdag 2-7 maar weer contact opgenomen met de klantenservice van Caiway. Ik wordt te woord gestaan door ene Pip Stofbergen. De toon is uiterst arrogant en hij is weinig bereid om ons te helpen of duidelijkheid te verschaffen. Ik raak hierdoor een beetje geirriteerd, waarop Pip Stofbergen aangeeft dat ik niet bijdehand moet worden. Vervolgens vraagt hij of ik verder nog wat te zeuren heb. Als ik hem daarop aanspreek geeft hij aan dat hijs geen gesprek wil voeren en verbreekt de verbinding.

Ondertussen zitten mijn schoonouders al weken zonder internet omdat Caiway zijn zaakjes niet op orde heeft.

Was deze review nuttig? 
Ik heb sinds kort glasvezel, maar teletekst is slecht ! Het is in elkaar gedrukt en de boven en onderkant van het beeld is niet zichtbaar !! De helpdesk zegt : Dit blijft voorlopig zo !! Ik overweeg, om over te stappen !
Geschreven door Gerrits April 24, 2021

Teletekst

Ik heb sinds kort glasvezel, maar teletekst is slecht ! Het is in elkaar gedrukt en de boven en onderkant van het beeld is niet zichtbaar !! De helpdesk zegt : Dit blijft voorlopig zo !! Ik overweeg, om over te stappen !

Was deze review nuttig? 
Al ruim een week haperend internet en wegvallende tv. Blij dat we opgezegd hebben. Waardeloos.
Gemiddelde score 
 
3.5
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
8.0
Digitale televisie 
 
3.0
Geschreven door Mommers Februari 13, 2021

Klacht caiway

Al ruim een week haperend internet en wegvallende tv. Blij dat we opgezegd hebben. Waardeloos.

Was deze review nuttig? 
Alles is zo'n beetje slecht aan Caiway. Elke week storingen, wifi bereik van de router komt niet verder dan de meterkastdeur, tv slecht, helpdesk heb je al helemaal niks aan etc etc. Veruit de slechtste provider die ik ooit heb gehad, velen hier in de buurt delen deze mening. Gelukkig kon ik na een jaar weer overstappen.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Rene December 23, 2020

Zeer slecht

Alles is zo'n beetje slecht aan Caiway. Elke week storingen, wifi bereik van de router komt niet verder dan de meterkastdeur, tv slecht, helpdesk heb je al helemaal niks aan etc etc. Veruit de slechtste provider die ik ooit heb gehad, velen hier in de buurt delen deze mening. Gelukkig kon ik na een jaar weer overstappen.

Was deze review nuttig? 
hardstikke snel als het werkt caiway.
ik heb bij elkaar 11 uur aan de telefoon geweest met caiway en er zijn 2 monteurs langsgeweest die hebben geconstateerd dat het niet werkt caiway meerdere keren gevraagd het op te lossen maar tegenwoordig hangen ze zelfs op als ik bel. Ik heb nu meerdere keren gevraagd het contract op te zeggen maar ze zeggen dat ze dat niet kunnen doen omdat ik in een eenjarig contract zit, maar ze leveren niet waar ik voor betaal ik betaal nu 60 euro per maand voor een provider die niet levert wat het hoort te leveren en ik heb geen enkele mogelijkheid om het contract op te zeggen.
Gemiddelde score 
 
3.7
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
9.0
Geschreven door Stijn Luigies December 22, 2020

caiway snel internet maar zorgt wel dat jullie internet werkt

hardstikke snel als het werkt caiway.
ik heb bij elkaar 11 uur aan de telefoon geweest met caiway en er zijn 2 monteurs langsgeweest die hebben geconstateerd dat het niet werkt caiway meerdere keren gevraagd het op te lossen maar tegenwoordig hangen ze zelfs op als ik bel. Ik heb nu meerdere keren gevraagd het contract op te zeggen maar ze zeggen dat ze dat niet kunnen doen omdat ik in een eenjarig contract zit, maar ze leveren niet waar ik voor betaal ik betaal nu 60 euro per maand voor een provider die niet levert wat het hoort te leveren en ik heb geen enkele mogelijkheid om het contract op te zeggen.

Was deze review nuttig? 
Ik heb ruime tijd geleden bij caiway een abonnement aangevraagd, dat per 9 december in zou gaan. Mijn huidige provider stopte ook met leveren op die datum. Nu kreeg ik van caiway bericht dat ik ruim op tijd mijn installatiepakket zou ontvangen en dat er ruim op tijd een afspraak zou worden gepland met een monteur. Nu is het inmiddels 8 december en ik heb nog niets gezien of gehoord van Caiway. Gezien de omstandigheden werk ik momenteel thuis en nu het erop lijkt dat er morgen nog geen installatie gaat plaatsvinden, heb ik een groot probleem. Vervolgens probeer ik Caiway hierover te bellen en word ik kort in de wacht gezet waarop telkens de verbinding wordt verbroken. Ik ben zo diep teleurgesteld in hun service, ik had er echt meer van verwacht... ik vraag me ook af hoe ze dit gaan oplossen? Want op deze manier zie ik het niet zitten om lid te zijn van zo’n organisatie.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Laura December 09, 2020

Nieuwe klanten worden in de steek gelaten

Ik heb ruime tijd geleden bij caiway een abonnement aangevraagd, dat per 9 december in zou gaan. Mijn huidige provider stopte ook met leveren op die datum. Nu kreeg ik van caiway bericht dat ik ruim op tijd mijn installatiepakket zou ontvangen en dat er ruim op tijd een afspraak zou worden gepland met een monteur. Nu is het inmiddels 8 december en ik heb nog niets gezien of gehoord van Caiway. Gezien de omstandigheden werk ik momenteel thuis en nu het erop lijkt dat er morgen nog geen installatie gaat plaatsvinden, heb ik een groot probleem. Vervolgens probeer ik Caiway hierover te bellen en word ik kort in de wacht gezet waarop telkens de verbinding wordt verbroken. Ik ben zo diep teleurgesteld in hun service, ik had er echt meer van verwacht... ik vraag me ook af hoe ze dit gaan oplossen? Want op deze manier zie ik het niet zitten om lid te zijn van zo’n organisatie.

Was deze review nuttig? 
 
Bekijk alle reviews over deze provider