Caiway glasvezel ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/6f/f6/11/caiway-glasvezel-14-1411060791.png
 
5.0 (148)
0   1   0   0  
 
Schrijf een review
Caiway glasvezel

Caiway is de merknaam waaronder CAIW digitale radio- en televisie, internet en telefonie levert aan consumenten. Was Caiway voorheen alleen actief op de kabel, nu is er ook Caiway glasvezel. Met een Alles-in-1 Glas pakket beschik je over uitgebreide mogelijkheden die glasvezel te bieden heeft. Met snelheden variërend van 150 tot 300 Mbit/sec. Live tv pauzeren, Video on Demand en Programma Gemist, het moet allemaal mogelijk zijn met deze nieuwe dienst van Caiway.

Je leest hier alle Caiway glasvezel ervaringen van gebruikers die je al zijn voor gegaan bij het afsluiten van glasvezel. Een goed startpunt dus voor het kiezen van de juiste glasvezel aanbieder. Heb jij zelf al Caiway glasvezel ervaringen? Schrijf dan snel een korte review over jouw ervaringen en help andere met het maken van de juiste keuze!

Bezoekers ervaringen Bekijk alle reviews over deze provider

Gemiddelde bezoekers score van: 148 bezoeker(s)

Gemiddelde score 
 
5.0
Installatie 
 
5.7  (127)
Helpdesk 
 
3.8  (133)
Internet 
 
4.9  (132)
Bellen 
 
5.4  (90)
Digitale televisie 
 
4.9  (116)
Score (hoe hoger hoe beter)
  • Installatie
  • Helpdesk
  • Internet
  • Bellen
  • Digitale televisie
Commentaar
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Caiyway is een bedrijf dat er niet is voor zijn klanten.
Maar er wel voor zorgen dat je met 2 mobiele abonnementen blijft zitten
Gemiddelde score 
 
1.8
Installatie 
 
2.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
2.0
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door Eef April 20, 2023

Oneerlijkheid troef

Caiyway is een bedrijf dat er niet is voor zijn klanten.
Maar er wel voor zorgen dat je met 2 mobiele abonnementen blijft zitten

Was deze review nuttig? 
Een jaar geleden werd bij ons glasvezel aangelegd. Abonnement genomen. Werkte prima. Opzeggen van abonnement lijkt echter onmogelijk. Op 10 oktober telefonisch opgezegd. Kreeg een nieuw aanbod waar ik niet op in ging. Op 9 november via chat op de site nagevraagd wanneer het abonnement eindigde. Konden ze niet vinden. Kon beter bellen. Gebeld. Na 10 minuten in de wacht verbinding verbroken. Opnieuw gebeld. Na 20 minuten kreeg ik een medewerker die mij doorverbond naar een dame die me keurig te woord stond. Uit coulance kon mijn abonnement per direct worden beëindigd. Top. Ik zou binnen 5 minuten een bevestiging per email krijgen. Die is na 24 uur nog niet binnen. Derhalve maar weer contact opgenomen, nu via Messenger. Begonnen om 8:09. Om 9:36 gevraagd of ik een reactie kon krijgen. Om 10:43 nogmaal. Nu om 11:38 nog steeds geen reactie. Inmiddels is er een aangetekende brief onderweg. Simpel opzeggen via de website is ook onmogelijk. Het lijkt er op gericht dat opzeggen zo moeilijk wordt gemaakt dat je maar opgeeft blijkbaar. Dan hebben ze de verkeerde aan mij.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door GK November 10, 2022

Opzeggen bij Caiway onmogelijk

Een jaar geleden werd bij ons glasvezel aangelegd. Abonnement genomen. Werkte prima. Opzeggen van abonnement lijkt echter onmogelijk. Op 10 oktober telefonisch opgezegd. Kreeg een nieuw aanbod waar ik niet op in ging. Op 9 november via chat op de site nagevraagd wanneer het abonnement eindigde. Konden ze niet vinden. Kon beter bellen. Gebeld. Na 10 minuten in de wacht verbinding verbroken. Opnieuw gebeld. Na 20 minuten kreeg ik een medewerker die mij doorverbond naar een dame die me keurig te woord stond. Uit coulance kon mijn abonnement per direct worden beëindigd. Top. Ik zou binnen 5 minuten een bevestiging per email krijgen. Die is na 24 uur nog niet binnen. Derhalve maar weer contact opgenomen, nu via Messenger. Begonnen om 8:09. Om 9:36 gevraagd of ik een reactie kon krijgen. Om 10:43 nogmaal. Nu om 11:38 nog steeds geen reactie. Inmiddels is er een aangetekende brief onderweg. Simpel opzeggen via de website is ook onmogelijk. Het lijkt er op gericht dat opzeggen zo moeilijk wordt gemaakt dat je maar opgeeft blijkbaar. Dan hebben ze de verkeerde aan mij.

Was deze review nuttig? 
Sinds twee maanden overgestapt naar caiway mobiel (is T-Mobile)geen bereik voor gebeld worden in het buitenland sinds onze vakantie ondanks een hoop chat sessies en apps na een week nog steeds geen oplossing, ook m’n dochter vanuit Nederland heeft het nodige ondernomen maar er wordt een actie nummer aangemaakt en voor de rest moet je het maar bekijken, we hebben een bouwbedrijf dus we lopen veel potentiële klanten mis , ook werknemers en klanten kunnen ons niet bereiken, dus nooit aan beginnen, bij KPN nooit dat probleem gehad en goede service
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door André de Zeeuw Juli 08, 2022

Waardeloos

Sinds twee maanden overgestapt naar caiway mobiel (is T-Mobile)geen bereik voor gebeld worden in het buitenland sinds onze vakantie ondanks een hoop chat sessies en apps na een week nog steeds geen oplossing, ook m’n dochter vanuit Nederland heeft het nodige ondernomen maar er wordt een actie nummer aangemaakt en voor de rest moet je het maar bekijken, we hebben een bouwbedrijf dus we lopen veel potentiële klanten mis , ook werknemers en klanten kunnen ons niet bereiken, dus nooit aan beginnen, bij KPN nooit dat probleem gehad en goede service

Was deze review nuttig? 
Vrijdag 8-4-2022 was het weer zover - “Weer problemen met Caiway”!
Het begint altijd als volgt: “Eerst 5 seconden stilstaand beeld, dan 10 seconden weer beeld” en dit herhaald zich 5 à 6 keer. Daarna helemaal geen beeld meer. Bij controle blijkt niet alleen de TV-verbinding te zijn weggevallen maar ook internet en de telefoonverbinding. Omdat deze problemen zich regelmatig voordoen weet ik inmiddels wel wat mij te doen staat: “Letterlijk alle apparatuur van het net afkoppelen en daarna alles weer een voor een aansluiten en opnieuw opstarten”. Dit kost meer dan een ½ uur. Nog geen uur verder beginnen dezelfde problemen weer opnieuw.
Zo krijg ik mijn avond wel vol!

Voordat in onze buurt signaal over glasvezel werd aangeboden hadden wij als provider KPN. Zelden problemen gehad. Sinds wij zijn overgestapt op glasvezel bij Caiway zijn de problemen aan de orde van de dag. Er gaat geen week voorbij zonder storingen. De laatste weken zelfs 2 à 3x per week.
Bellen met de storingsdienst van Caiway heeft weinig zin. Je krijgt te horen: “U wordt zo spoedig mogelijk geholpen. Een ogenblik geduld a.u.b.” Dat ogenblikje duurt zo’n 45 minuten. Na de helpdienst gesproken te hebben wordt je doorverbonden met een expert (zeggen ze). Na 1 uur en 20 minuten wachten wordt de verbinding verbroken. Kortweg: “Het is een grote puinhoop bij Caiway”!

Frustrerend is dat je niet kunt overstappen naar een andere provider die signaal over glasvezel aanbied. Caiway heeft in onze woonplaats het alleenrecht. De reinste concurrentievervalsing!
Hier moet echt iets aan gedaan worden. Ik ben nu aan het overwegen om maar terug te gaan naar mijn oude ADSN-verbinding van KPN. Minder snel, maar dan heb ik al die problemen niet meer.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Willem Du April 09, 2022

Gebed zonder einde met Caiway

Vrijdag 8-4-2022 was het weer zover - “Weer problemen met Caiway”!
Het begint altijd als volgt: “Eerst 5 seconden stilstaand beeld, dan 10 seconden weer beeld” en dit herhaald zich 5 à 6 keer. Daarna helemaal geen beeld meer. Bij controle blijkt niet alleen de TV-verbinding te zijn weggevallen maar ook internet en de telefoonverbinding. Omdat deze problemen zich regelmatig voordoen weet ik inmiddels wel wat mij te doen staat: “Letterlijk alle apparatuur van het net afkoppelen en daarna alles weer een voor een aansluiten en opnieuw opstarten”. Dit kost meer dan een ½ uur. Nog geen uur verder beginnen dezelfde problemen weer opnieuw.
Zo krijg ik mijn avond wel vol!

Voordat in onze buurt signaal over glasvezel werd aangeboden hadden wij als provider KPN. Zelden problemen gehad. Sinds wij zijn overgestapt op glasvezel bij Caiway zijn de problemen aan de orde van de dag. Er gaat geen week voorbij zonder storingen. De laatste weken zelfs 2 à 3x per week.
Bellen met de storingsdienst van Caiway heeft weinig zin. Je krijgt te horen: “U wordt zo spoedig mogelijk geholpen. Een ogenblik geduld a.u.b.” Dat ogenblikje duurt zo’n 45 minuten. Na de helpdienst gesproken te hebben wordt je doorverbonden met een expert (zeggen ze). Na 1 uur en 20 minuten wachten wordt de verbinding verbroken. Kortweg: “Het is een grote puinhoop bij Caiway”!

Frustrerend is dat je niet kunt overstappen naar een andere provider die signaal over glasvezel aanbied. Caiway heeft in onze woonplaats het alleenrecht. De reinste concurrentievervalsing!
Hier moet echt iets aan gedaan worden. Ik ben nu aan het overwegen om maar terug te gaan naar mijn oude ADSN-verbinding van KPN. Minder snel, maar dan heb ik al die problemen niet meer.

Was deze review nuttig? 
Inmiddels 12 dagen zonder internet.
Caiway heeft monteur gestuurd en die heeft kabelbreuk ergens onder de stoep geconstateerd. Dan begint het...
Delta is als netwerkbeheerder verantwoordelijk voor reparatie. Dat is het eerste dat Caiway zegt. Ik ben klant bij Caiway en niet Delta dus Caiway is voor mij aanspreekpunt. Inmiddels behoorlijk wat keren met Caiway gebeld en gevraagd wanneer men eindelijk eens geconstateerde breuk in kabel gaat repareren. Iedere keer hetzelfde antwoord. Ze hebben melding gemaakt bij Delta en die moet repareren. Caiway kan wel in het systeem zien dat melding is gedaan. Nou dat is heel fijn.. Ik wil weten wanneer die kabel wordt hersteld. Vriendelijk verzocht aan Caiway of zij contact met Delta kunnen opnemen en vervolgens aan mij kunnen terugkoppelen wanneer situatie wordt opgelost omdat Delta al helemaal nagenoeg onbereikbaar is. Medewerker van Caiway zegt steevast dat ze zelf geen contact op kunnen nemen met Delta omdat ze niet over nummers beschikken en dat er door Delta contact met mij opgenomen gaat worden. Dat wist ik al. Dat gebeurt alleen al 12 dagen niet. Ik wil graag weten wanneer dit dan eindelijk gaat gebeuren. Dat kan Caiway niet zeggen en ze kunnen ook niet bellen met Delta want daar heeft de servicemedewerker van Caiway geen nummer van. Op de vraag om dan een andere medewerker te laten bellen naar Delta en die dan weer contact met mij op te laten nemen komt dan het antwoord dat ook die medewerker dan te horen zal krijgen dat Delta met de klant, ik dus, contact op zal nemen.
Zo houden ze je dagen aan het lijntje maar doen ze uiteindelijk helemaal niets voor je.
Caiway is overgenomen door Delta. Het kan dan gewoon echt niet zo zijn dat Caiway intern niet aan de bel kan trekken bij Delta dat dit zo echt niet kan of op z'n minst bij Delta zou kunnen informeren wanneer er reparatie plaats gaat vinden.
Ze houden je als klant gewoon voor de gek en komen met deze enorme slechte service weg door een callcenter er tussen te zetten die alles afvangt.
Ik heb drie schoolgaande tieners die voor het onderwijs simpelweg internet nodig hebben.
Nu oorzaak van de internetstoring niet bij mij ligt is Caiway verantwoordelijk. Die laten het gruwelijk afweten.

Bedankt Caiway!
Gemiddelde score 
 
1.5
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door JvdP April 06, 2022

Zeer slechte service

Inmiddels 12 dagen zonder internet.
Caiway heeft monteur gestuurd en die heeft kabelbreuk ergens onder de stoep geconstateerd. Dan begint het...
Delta is als netwerkbeheerder verantwoordelijk voor reparatie. Dat is het eerste dat Caiway zegt. Ik ben klant bij Caiway en niet Delta dus Caiway is voor mij aanspreekpunt. Inmiddels behoorlijk wat keren met Caiway gebeld en gevraagd wanneer men eindelijk eens geconstateerde breuk in kabel gaat repareren. Iedere keer hetzelfde antwoord. Ze hebben melding gemaakt bij Delta en die moet repareren. Caiway kan wel in het systeem zien dat melding is gedaan. Nou dat is heel fijn.. Ik wil weten wanneer die kabel wordt hersteld. Vriendelijk verzocht aan Caiway of zij contact met Delta kunnen opnemen en vervolgens aan mij kunnen terugkoppelen wanneer situatie wordt opgelost omdat Delta al helemaal nagenoeg onbereikbaar is. Medewerker van Caiway zegt steevast dat ze zelf geen contact op kunnen nemen met Delta omdat ze niet over nummers beschikken en dat er door Delta contact met mij opgenomen gaat worden. Dat wist ik al. Dat gebeurt alleen al 12 dagen niet. Ik wil graag weten wanneer dit dan eindelijk gaat gebeuren. Dat kan Caiway niet zeggen en ze kunnen ook niet bellen met Delta want daar heeft de servicemedewerker van Caiway geen nummer van. Op de vraag om dan een andere medewerker te laten bellen naar Delta en die dan weer contact met mij op te laten nemen komt dan het antwoord dat ook die medewerker dan te horen zal krijgen dat Delta met de klant, ik dus, contact op zal nemen.
Zo houden ze je dagen aan het lijntje maar doen ze uiteindelijk helemaal niets voor je.
Caiway is overgenomen door Delta. Het kan dan gewoon echt niet zo zijn dat Caiway intern niet aan de bel kan trekken bij Delta dat dit zo echt niet kan of op z'n minst bij Delta zou kunnen informeren wanneer er reparatie plaats gaat vinden.
Ze houden je als klant gewoon voor de gek en komen met deze enorme slechte service weg door een callcenter er tussen te zetten die alles afvangt.
Ik heb drie schoolgaande tieners die voor het onderwijs simpelweg internet nodig hebben.
Nu oorzaak van de internetstoring niet bij mij ligt is Caiway verantwoordelijk. Die laten het gruwelijk afweten.

Bedankt Caiway!

Was deze review nuttig? 
omdat de top internet bundels als van ziggo niet geleverd kunnen worden in onze regio en beperkt zijn tot 200mb/ps. de keus gemaakt mee te doen aan de glasvezel actie glasvezel buitenaf. echter blijkt al snel dat de dienst net zo goedkoop is als de maandlasten. waar nagenoeg iedere tv internet en telefoon provider redelijk wat extra zenders bied en daarnaast ook nog een gratis dienst voor het kijken van films en series( ziggo, telfort, kpn, xs4all) is niks van dit te vinden bij caiway. een demand of huur optie is nergens te bekennen. ja caiway heeft nu enige tijd een filmzender welke niet alleen via uitbreiding van je zender pakket te krijgen is maar gratis word aangeboden, nu is deze zender niet het kijken waard maar het laat wel denken dat caiway zoekt naar mogelijkheden om mee te kunnen met de echte providers. de telefoon app van caiway voegd ook niks toe en is na 1 keer gebruiken niet meer toegankelijk geweest en onze inlog gegevens van ons account niet erkend. internet was 150mbs met de start en was niet slecht maar al snel komen down en upload snelheden niet boven de 98mbs. caiway bericht dat een prijs stijging zal volgen maar dat wel de snelheid zal toenemen van 150 naar 250 mbs. dit is een paar weken het geval geweest maar al snel weer terug op de oude snelheid die niet boven de 98mbs komt en vaak zelfs komt de download snelheid lager uit dan de upload snelheid. en dat via een bekabelde verbinding wifi was kort gezegd waardeloos zo erg dat onze mobiele apparaten thuis niet op het wifi netwerk zaten omdat de 4g uit ons ziggo abonnement wel in no time een website of mail kon openen waar dit op het wifi niet ging. caiway doet ons als oplossing een extra router cadeau welke het wifi signaal moet versterken. en ja op de eerste verdieping konden we ineens onze tel op de wifi gebruiken. op zolder is wifi signaal niet op te vangen. nu is er al bericht gekomen dat wederom de internet snelheid omhoog gaat tot 300mbs of zelfs nog wat hoger. maar de 250 krijgen we al niet meer slechts korte tijd nadat dit werd geactiveerd. ook hebben we nog nooit zo vaak storing gehad op tv en internet als bij caiway. een hele dag en avond geen internet of tv of constant een beeld dat vastloopt. al van alles geprobeerd om de snelheden weer te krijgen als de dag dat het geleverd werd maar niks werkt.
of we nu een stappen plan volgen dat caiway bied op de site,
of de extra router van caiway er tussen uit halen,
en zelfs een nieuwe netwerkkaart bied geen oplossing.

dus kort gezegd zijn we een kleine 15 euro per maand minder kwijt aan een tv en internet bundel maar niet voor een vergelijkbare dienst.
en het missen van een video/demand service werd opgevangen voor een streaming dienst waardoor we net zo veel kwijt zijn in de maand maar dan met een hoop ergenis.
al een behoorlijke tijd support aan de lijn gehad en deze klachten besproken helaas kon de medewerker ons niet vertellen waarom we deze problemen ervaren. netjes bied support aan dit intern uit te zoeken en ons graag op een ander moment contact om ons toch van dienst tekunnen zijn. echter is dit al meer dan 5 maanden terug en zijn we nog geen stap verder.

onze ervaring is caiway is leuk als je genoegen neemt met een kaal basis abonnement zonder enige extra dienste/service.
Gemiddelde score 
 
4.5
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
3.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
4.0
Geschreven door Kevin Februari 19, 2022

waardeloze provider.

omdat de top internet bundels als van ziggo niet geleverd kunnen worden in onze regio en beperkt zijn tot 200mb/ps. de keus gemaakt mee te doen aan de glasvezel actie glasvezel buitenaf. echter blijkt al snel dat de dienst net zo goedkoop is als de maandlasten. waar nagenoeg iedere tv internet en telefoon provider redelijk wat extra zenders bied en daarnaast ook nog een gratis dienst voor het kijken van films en series( ziggo, telfort, kpn, xs4all) is niks van dit te vinden bij caiway. een demand of huur optie is nergens te bekennen. ja caiway heeft nu enige tijd een filmzender welke niet alleen via uitbreiding van je zender pakket te krijgen is maar gratis word aangeboden, nu is deze zender niet het kijken waard maar het laat wel denken dat caiway zoekt naar mogelijkheden om mee te kunnen met de echte providers. de telefoon app van caiway voegd ook niks toe en is na 1 keer gebruiken niet meer toegankelijk geweest en onze inlog gegevens van ons account niet erkend. internet was 150mbs met de start en was niet slecht maar al snel komen down en upload snelheden niet boven de 98mbs. caiway bericht dat een prijs stijging zal volgen maar dat wel de snelheid zal toenemen van 150 naar 250 mbs. dit is een paar weken het geval geweest maar al snel weer terug op de oude snelheid die niet boven de 98mbs komt en vaak zelfs komt de download snelheid lager uit dan de upload snelheid. en dat via een bekabelde verbinding wifi was kort gezegd waardeloos zo erg dat onze mobiele apparaten thuis niet op het wifi netwerk zaten omdat de 4g uit ons ziggo abonnement wel in no time een website of mail kon openen waar dit op het wifi niet ging. caiway doet ons als oplossing een extra router cadeau welke het wifi signaal moet versterken. en ja op de eerste verdieping konden we ineens onze tel op de wifi gebruiken. op zolder is wifi signaal niet op te vangen. nu is er al bericht gekomen dat wederom de internet snelheid omhoog gaat tot 300mbs of zelfs nog wat hoger. maar de 250 krijgen we al niet meer slechts korte tijd nadat dit werd geactiveerd. ook hebben we nog nooit zo vaak storing gehad op tv en internet als bij caiway. een hele dag en avond geen internet of tv of constant een beeld dat vastloopt. al van alles geprobeerd om de snelheden weer te krijgen als de dag dat het geleverd werd maar niks werkt.
of we nu een stappen plan volgen dat caiway bied op de site,
of de extra router van caiway er tussen uit halen,
en zelfs een nieuwe netwerkkaart bied geen oplossing.

dus kort gezegd zijn we een kleine 15 euro per maand minder kwijt aan een tv en internet bundel maar niet voor een vergelijkbare dienst.
en het missen van een video/demand service werd opgevangen voor een streaming dienst waardoor we net zo veel kwijt zijn in de maand maar dan met een hoop ergenis.
al een behoorlijke tijd support aan de lijn gehad en deze klachten besproken helaas kon de medewerker ons niet vertellen waarom we deze problemen ervaren. netjes bied support aan dit intern uit te zoeken en ons graag op een ander moment contact om ons toch van dienst tekunnen zijn. echter is dit al meer dan 5 maanden terug en zijn we nog geen stap verder.

onze ervaring is caiway is leuk als je genoegen neemt met een kaal basis abonnement zonder enige extra dienste/service.

Was deze review nuttig? 
sinds enkele weken caiway internet. wat een waardeloze slechte provider!
zeer onstabiel internet, modem die je regelmatig moet resetten. kan totaal dr snelheid niet bieden die je hoort te hebben! een totale aanfluiting!!
Gemiddelde score 
 
4.3
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
4.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door richard kamphuis December 13, 2021

een decennia terug in tijd.

sinds enkele weken caiway internet. wat een waardeloze slechte provider!
zeer onstabiel internet, modem die je regelmatig moet resetten. kan totaal dr snelheid niet bieden die je hoort te hebben! een totale aanfluiting!!

Was deze review nuttig? 
Ben overgestapt naar een andere provider. Helpdesk is maar met één ding bezig. Je aan het lijntje houden. Brieven naar:

Caiway
Overschieseweg 203
3112 NB Schiedam

worden niet beantwoord..
Directie ( noem de naam nog niet) zitten in hun ivoren toren en trekken een veel te grote broek aan.
Hoog tijd dat er weer eens aandacht aan dit soort praktijken wordt besteed door de media.

Vertellen wat een jaar Caiway heeft opgebracht. Ellende.
Dus: Blijf er ver van.
Uw aan mij toegewezen: Klantcode: 1504858

Bijna vergeten hier te vermelden. TV. is een drama. slechte kwaliteit. valt telkens uit.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Jaap November 23, 2021

Caiway-No way

Ben overgestapt naar een andere provider. Helpdesk is maar met één ding bezig. Je aan het lijntje houden. Brieven naar:

Caiway
Overschieseweg 203
3112 NB Schiedam

worden niet beantwoord..
Directie ( noem de naam nog niet) zitten in hun ivoren toren en trekken een veel te grote broek aan.
Hoog tijd dat er weer eens aandacht aan dit soort praktijken wordt besteed door de media.

Vertellen wat een jaar Caiway heeft opgebracht. Ellende.
Dus: Blijf er ver van.
Uw aan mij toegewezen: Klantcode: 1504858

Bijna vergeten hier te vermelden. TV. is een drama. slechte kwaliteit. valt telkens uit.

Was deze review nuttig? 
Zodra me Tablet van de wifi gebruik maakt
Gaat de TV storen (blokken) is het geladen op de Tablet heb ik weer strak beeld elke x weer hetzelfde geregeld gebeld je krijg alleen maar het antwoord reset dit reset dat oftewel glasvezel is niet zo stabiel als ze zeggen en beweren en overstappen is geen optie
Gemiddelde score 
 
3.8
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
6.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
3.0
Geschreven door Ronald Klein Juni 13, 2021

Wifi stoort op Digitale TV

Zodra me Tablet van de wifi gebruik maakt
Gaat de TV storen (blokken) is het geladen op de Tablet heb ik weer strak beeld elke x weer hetzelfde geregeld gebeld je krijg alleen maar het antwoord reset dit reset dat oftewel glasvezel is niet zo stabiel als ze zeggen en beweren en overstappen is geen optie

Was deze review nuttig? 

Ongekend hoeveel moeite ik moet doen om mijn abonnement bij Caiway te verhogen. Blijkbaar kan ik mijn coax Alles-in-1HD (Twente) Basis abonnement alleen telefonisch verhogen naar het Plus abonnement.

Hierover heb ik inmiddels 3x telefonisch contact gehad en telkens is toegezegd dat dit binnen 4 werkdagen is aangepast. We zijn nu 3 maanden verder en er is nog steeds niks gebeurd.

Je zou denken dat ze alleen moeilijk doen bij een downgrade van je abonnement...
Gemiddelde score 
 
5.7
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
6.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
9.0
Geschreven door Niek April 21, 2021

Wijzigen abonnement onmogelijk


Ongekend hoeveel moeite ik moet doen om mijn abonnement bij Caiway te verhogen. Blijkbaar kan ik mijn coax Alles-in-1HD (Twente) Basis abonnement alleen telefonisch verhogen naar het Plus abonnement.

Hierover heb ik inmiddels 3x telefonisch contact gehad en telkens is toegezegd dat dit binnen 4 werkdagen is aangepast. We zijn nu 3 maanden verder en er is nog steeds niks gebeurd.

Je zou denken dat ze alleen moeilijk doen bij een downgrade van je abonnement...

Was deze review nuttig? 
 
Bekijk alle reviews over deze provider