Details van de review

Caiway glasvezel
Glasvezel providers
Ik heb sinds kort het 100mb alles in 1 pakket. Rechtstreeks met een kabel aan het modem meet ik een snelheid van 109mb (up en down). Met de bij Caiway gekochte Sitecom wifi router haalde ik amper 20mb (up en down) en boven in huis was er vrijwel geen signaal. Ik heb nu een Netgear router aangesloten die iemand nog had liggen en nu haal ik overal in huis draadloos 50mb (up en down). Met mijn laptop kom ik op 5g zelfs aan 75mb. Ik ben erg tevreden, alleen jammer dat Caiway zelf zo'n slechte router levert.
Gemiddelde score 

7.3
Installatie 

7.0
Helpdesk 

7.0
Internet 

8.0
Bellen 

Onbekend
Digitale televisie 

Onbekend
Geschreven door Ronald Juli 09, 2014

Toch wel tevreden

Ik heb sinds kort het 100mb alles in 1 pakket. Rechtstreeks met een kabel aan het modem meet ik een snelheid van 109mb (up en down). Met de bij Caiway gekochte Sitecom wifi router haalde ik amper 20mb (up en down) en boven in huis was er vrijwel geen signaal. Ik heb nu een Netgear router aangesloten die iemand nog had liggen en nu haal ik overal in huis draadloos 50mb (up en down). Met mijn laptop kom ik op 5g zelfs aan 75mb. Ik ben erg tevreden, alleen jammer dat Caiway zelf zo'n slechte router levert.

Was deze review nuttig? 

Commentaar

1 resultaten - getoond 1 - 1

Sortering 

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door Caiway Webcare Team
Juli 30, 2014
Beste Ronald,

We willen graag met je in contact komen. Kan je een e-mail naar [email protected] sturen? Graag met je adresgegevens.

We wachten je reactie af.

Met vriendelijke groet,

Harma
Caiway Webcare Team
1 resultaten - getoond 1 - 1