Details van de review

Caiway glasvezel
Glasvezel providers
Het enige waar ik bij Caiway tevreden over ben is de bereikbaarheid van de Helpdesk. Dat gaat echt altijd super snel! Echter zijn de diensten van Caiway verre van stabiel te noemen.

Ik heb het complete pakket, sinds kort heb ik er glasvezel internet bijgenomen. Maar deze verbinding is natuurlijk weer niet stabiel (kabel voorheen ook niet). Na iedere 5 minuten valt het internet 1 minuut volledig uit, daarna kan ik weer lekker 5 minuten aan mijn bedrijf werken en vervolgens wordt ik weer n minuut gedwongen te wachten op een verbinding.. Hoe irritant is dat.. Daarbij gebruik ik het zakelijk en ik heb al zaken opnieuw moeten doen dankzij de zeer instabiele verbinding van Caiway Glasvezel! Ik zou niet meer kiezen voor Caiway puur vanwege de storingen mbt internet.

Tim

PS - voor het verzenden van dit bericht even voor de zekerheid even opgeslagen. En maar goed ook, ik moest het opnieuw doen omdat internet van Gaiway weer weg viel...* Weer hetzelfde probleem, nu 3e keer proberen dit bericht online te krijgen..grrr...
Gemiddelde score 

5.2
Installatie 

7.0
Helpdesk 

7.0
Internet 

2.0
Bellen 

7.0
Digitale televisie 

3.0
Geschreven door Tim Augustus 02, 2014

Caiway Glasvezel Klacht - Zeer, zeer instabiel

Het enige waar ik bij Caiway tevreden over ben is de bereikbaarheid van de Helpdesk. Dat gaat echt altijd super snel! Echter zijn de diensten van Caiway verre van stabiel te noemen.

Ik heb het complete pakket, sinds kort heb ik er glasvezel internet bijgenomen. Maar deze verbinding is natuurlijk weer niet stabiel (kabel voorheen ook niet). Na iedere 5 minuten valt het internet 1 minuut volledig uit, daarna kan ik weer lekker 5 minuten aan mijn bedrijf werken en vervolgens wordt ik weer n minuut gedwongen te wachten op een verbinding.. Hoe irritant is dat.. Daarbij gebruik ik het zakelijk en ik heb al zaken opnieuw moeten doen dankzij de zeer instabiele verbinding van Caiway Glasvezel! Ik zou niet meer kiezen voor Caiway puur vanwege de storingen mbt internet.

Tim

PS - voor het verzenden van dit bericht even voor de zekerheid even opgeslagen. En maar goed ook, ik moest het opnieuw doen omdat internet van Gaiway weer weg viel...* Weer hetzelfde probleem, nu 3e keer proberen dit bericht online te krijgen..grrr...

Antwoord van de eigenaar

Beste Tim,

Wat vervelend dat je een instabiele verbinding ervaart. Heb je inmiddels via een andere route contact met Caiway gehad. Dit doordat deze reactie erg laat is. Excuses hiervoor.

Wil je alsnog contact met ons dan ontvangen we graag een e-mail op [email protected].

Met vriendelijke groet,

Harma
Caiway Webcare Team

Was deze review nuttig? 

Commentaar

3 resultaten - getoond 1 - 3

Sortering 

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door Dree
Augustus 11, 2014
Helemaal mee eens! Ik heb exact het zelfde probleem. Voorheen kabel, dat ging redelijk goed. Dacht dat glas veel stabieler zou zijn; niet dus. Wat een ellende! En ergste vind ik dat Caiway nergens op reageert. De helpdesk verwijst je naar de site van sitecom om problemen op te lossen. Maar mijn router staat op exact dezelfde plek als voorheen met de kabel en daar werkte het in ieder geval beter dan nu. Ben echt verbaasd over deze miskleun van Caiway.
Vraag me af of een andere router een oplossing zal bieden.
Geschreven door Caiway Webcare Team
Augustus 14, 2014
Beste Tim,

Dankjewel voor je melding, maar je verbinding hoort stabiel te zijn.

Kan je via een e-mail aan [email protected] je verhaal met je adresgegevens doorsturen? We gaan dan op onderzoek en helpen je bij een oplossing.

We horen graag van je.

Met vriendelijke groet,

Harma
Caiway Webcare Team
Als antwoord op een eerder commentaar

Geschreven door Erwin Groeneveld
Augustus 27, 2014
Beste Caiway,

helaas moet ik het bovenstaande bevestigen en is er een instabiele verbinding, moet hem ook met regelmaat herstarten ( zelfs mijn apparaten geven aan dat het netwerk instabiel is)
het liefst zou ik terugwillen naar de coax of zelfs via telefoonlijn want die waren langzamer maar wel stukken stabieler dan deze verbinding per glasvezel en dat zegt helaas genoeg.
3 resultaten - getoond 1 - 3