Details van de review
Ik heb het complete pakket, sinds kort heb ik er glasvezel internet bijgenomen. Maar deze verbinding is natuurlijk weer niet stabiel (kabel voorheen ook niet). Na iedere 5 minuten valt het internet 1 minuut volledig uit, daarna kan ik weer lekker 5 minuten aan mijn bedrijf werken en vervolgens wordt ik weer n minuut gedwongen te wachten op een verbinding.. Hoe irritant is dat.. Daarbij gebruik ik het zakelijk en ik heb al zaken opnieuw moeten doen dankzij de zeer instabiele verbinding van Caiway Glasvezel! Ik zou niet meer kiezen voor Caiway puur vanwege de storingen mbt internet.
Tim
PS - voor het verzenden van dit bericht even voor de zekerheid even opgeslagen. En maar goed ook, ik moest het opnieuw doen omdat internet van Gaiway weer weg viel...* Weer hetzelfde probleem, nu 3e keer proberen dit bericht online te krijgen..grrr...
Gemiddelde score | 5.2 | |
Installatie | 7.0 | |
Helpdesk | 7.0 | |
Internet | 2.0 | |
Bellen | 7.0 | |
Digitale televisie | 3.0 |
Caiway Glasvezel Klacht - Zeer, zeer instabiel
Het enige waar ik bij Caiway tevreden over ben is de bereikbaarheid van de Helpdesk. Dat gaat echt altijd super snel! Echter zijn de diensten van Caiway verre van stabiel te noemen.
Ik heb het complete pakket, sinds kort heb ik er glasvezel internet bijgenomen. Maar deze verbinding is natuurlijk weer niet stabiel (kabel voorheen ook niet). Na iedere 5 minuten valt het internet 1 minuut volledig uit, daarna kan ik weer lekker 5 minuten aan mijn bedrijf werken en vervolgens wordt ik weer n minuut gedwongen te wachten op een verbinding.. Hoe irritant is dat.. Daarbij gebruik ik het zakelijk en ik heb al zaken opnieuw moeten doen dankzij de zeer instabiele verbinding van Caiway Glasvezel! Ik zou niet meer kiezen voor Caiway puur vanwege de storingen mbt internet.
Tim
PS - voor het verzenden van dit bericht even voor de zekerheid even opgeslagen. En maar goed ook, ik moest het opnieuw doen omdat internet van Gaiway weer weg viel...* Weer hetzelfde probleem, nu 3e keer proberen dit bericht online te krijgen..grrr...
Commentaar
Vraag me af of een andere router een oplossing zal bieden.
Dankjewel voor je melding, maar je verbinding hoort stabiel te zijn.
Kan je via een e-mail aan [email protected] je verhaal met je adresgegevens doorsturen? We gaan dan op onderzoek en helpen je bij een oplossing.
We horen graag van je.
Met vriendelijke groet,
Harma
Caiway Webcare Team
helaas moet ik het bovenstaande bevestigen en is er een instabiele verbinding, moet hem ook met regelmaat herstarten ( zelfs mijn apparaten geven aan dat het netwerk instabiel is)
het liefst zou ik terugwillen naar de coax of zelfs via telefoonlijn want die waren langzamer maar wel stukken stabieler dan deze verbinding per glasvezel en dat zegt helaas genoeg.