Details van de review

Caiway glasvezel
Glasvezel providers
Ik ben een tevreden klant van Caiway wat betreft tv. De beeldkwaliteit die Caiway via coax geeft is met geen enkele glasvezel te bereiken. Voor internet gebruik ik echter KPN glasvezel simpelweg omdat alleen Reggefiber hier een lijn heeft gelegd en Caiway hier geen gebruik van kan of wil maken! Ik heb via twitter al vragen gesteld over wanneer Caiway hier (West Maas en Waal) glasvezel denkt beschikbaar te hebben, maar ik krijg geen enkel antwoord. Dit vind ik wel teleurstellend!
Gemiddelde score 

5.5
Installatie 

Onbekend
Helpdesk 

1.0
Internet 

Onbekend
Bellen 

Onbekend
Digitale televisie 

10.0
Geschreven door Willem September 04, 2014

TV uitstekend!

Ik ben een tevreden klant van Caiway wat betreft tv. De beeldkwaliteit die Caiway via coax geeft is met geen enkele glasvezel te bereiken. Voor internet gebruik ik echter KPN glasvezel simpelweg omdat alleen Reggefiber hier een lijn heeft gelegd en Caiway hier geen gebruik van kan of wil maken! Ik heb via twitter al vragen gesteld over wanneer Caiway hier (West Maas en Waal) glasvezel denkt beschikbaar te hebben, maar ik krijg geen enkel antwoord. Dit vind ik wel teleurstellend!

Antwoord van de eigenaar

Beste Willem,

Caiway heeft geen plannen om via Reggefiber glasvezeldiensten te leveren. Voor West Maas en Waal betekent dit dus dat er geen Caiway diensten over glasvezel beschikbaar komen.

Met vriendelijke groet,

Harma
Caiway Webcare Team

Was deze review nuttig? 

Commentaar

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.