Details van de review

Caiway glasvezel
Glasvezel providers
Als ik de revieuws lees op verschillende sites over caiway bedenk ik me nog wel 3x voordat ik overstap.
tot nu toe altijd probeemloos bij ziggo gezeten maar deze stopt komend jaar met de levering van internet, tv en telefonie.
dus voor mij geen caiway
Geschreven door René Oktober 16, 2014

eerst nog 3x nadenken over overstap naar caiway

Als ik de revieuws lees op verschillende sites over caiway bedenk ik me nog wel 3x voordat ik overstap.
tot nu toe altijd probeemloos bij ziggo gezeten maar deze stopt komend jaar met de levering van internet, tv en telefonie.
dus voor mij geen caiway

Antwoord van de eigenaar

Beste René,

Erg jammer dat je ons geen kans geeft. We willen je graag onze diensten aanbieden.

Mocht je alsnog klant willen worden dan ben je van harte welkom.

Met vriendelijke groet,

Harma
Caiway Webcare Team

Was deze review nuttig? 

Commentaar

1 resultaten - getoond 1 - 1

Sortering 

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door jan
Oktober 18, 2014
wij zijn ook getroffen door het besluit van regionaalkabelgigantje cogas om ziggo van de coax kabel te gooien en caiway via coax en glas als enige toe te laten. Geen keuze dus en de onderstaande en algemene indruk die ik krijg van de klachten over caiway doen mij huiveren. Wat als ik met hen in zee ga? Kan ik per maand stoppen? Want als het zulke slechte diensten zijn als beschreven zie ik het niet zitten om met hen in zee te gaan. Bovendien zijn zij duurder dan ziggo en leveren ze extra diensten voor meer geld dan ziggo vraagt/voor ons vroeg.
1 resultaten - getoond 1 - 1