Details van de review

Caiway glasvezel
Glasvezel providers
Nu ruim een jaarop glasvezel maar hard aan het kijken naar KPN. Glasvezel verbinding is soms echt supersnel, maar ik denk zeker 10x per dag valt de verbinding weg. Dit kan 20 sec duren, maar soms ook een paar minuten. Gebeld met Helpdesk en dan ligt het aan de router. Grappig, deze heb ik via Caiway besteld. Daarna getest rechtstreeks op modem maar ook dan valt de verbinding weg. Ben het nu helemaal zat en sta dus op het punt om nu over te stappen naar KPN alles in één. Duurder, maar volgens de verhalen veel stabieler. Advies: niet doen.
Gemiddelde score 

5.7
Installatie 

7.0
Helpdesk 

6.0
Internet 

4.0
Bellen 

Onbekend
Digitale televisie 

Onbekend
Geschreven door R. Remmers November 02, 2014

Verbinding valt steeds weg

Nu ruim een jaarop glasvezel maar hard aan het kijken naar KPN. Glasvezel verbinding is soms echt supersnel, maar ik denk zeker 10x per dag valt de verbinding weg. Dit kan 20 sec duren, maar soms ook een paar minuten. Gebeld met Helpdesk en dan ligt het aan de router. Grappig, deze heb ik via Caiway besteld. Daarna getest rechtstreeks op modem maar ook dan valt de verbinding weg. Ben het nu helemaal zat en sta dus op het punt om nu over te stappen naar KPN alles in één. Duurder, maar volgens de verhalen veel stabieler. Advies: niet doen.

Antwoord van de eigenaar

Geachte heer of mevrouw Remmers,

Hartelijk dank voor uw melding. Wel willen erg graag contact met u om uw melding op te lossen.

We ontvangen graag uw verhaal en adresgegevens via ons e-mailadres [email protected].

We wachten uw reactie af.

Met vriendelijke groet,

Harma
Caiway Webcare Team

Was deze review nuttig? 

Commentaar

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.