Details van de review
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
geven van kansen
Ik lees in het antwoord van een review vaak dat caiway graag de kans wil hebben aan te tonen dat zij een goede provider zijn. Dit heb ik geprobeerd. Op mijn vraag of ik 3 maanden betaald gebruik kon maken van glasvezel en dan bij tevredenheid het jaarcontract in kon laten gaan werd negatief geantwoord. Alleen maar een jaarcontract kan worden afgesloten. Ik heb geen zin om een jaar te betalen als het mij niet bevalt. Zo graag willen zij dus niet aantonen dat zij zo goed zijn als ze beweren. Als Caiway echt werk wil maken om hun slechte naam verleden tijd te maken dan bieden ze de kans om een beperkte tijd uit te proberen. Hoewel ik al vele jaren een tevreden klant ben van caiway voor alleen televisie over de kabel ga ik toch maar eens shoppen voor een alles in 1 pakket bij een andere provider.
Commentaar
Ik heb inmiddels een andere oplossing aangeboden gekregen. KPN geeft mij voor het zelfde geld als ik nu betaal voor alleen de telefoon (een kleine 13 Euro per maand) een compleet alles in 1 pakket voor 1 jaar. Daarna voor €59/maand maar daar kan ik op dat moment van af als ik dat zou willen. Dit is natuurlijk ook prima. Zo kan ik KPN uitproberen voor een aantrekkelijk bedrag. Bevalt dit pakket dan kan Caiway uiteraard binnenkort mijn opzegging voor de kabel tv tegemoet zien. Ik wil best klant van Caiway blijven maar om zelf te ondervinden of ze kunnen leveren wat ze claimen vind ik 600 euro voor een jaar wat teveel.
Mijn ervaring met KPN in het verleden zijn best positief dus ik verwacht een eind goed al goed. Voor mij dan. Caiway zal waarschijnlijk binnenkort een klant minder hebben.
Een tevreden Ziggo klant