Details van de review

Caiway glasvezel
Glasvezel providers
Ik lees in het antwoord van een review vaak dat caiway graag de kans wil hebben aan te tonen dat zij een goede provider zijn. Dit heb ik geprobeerd. Op mijn vraag of ik 3 maanden betaald gebruik kon maken van glasvezel en dan bij tevredenheid het jaarcontract in kon laten gaan werd negatief geantwoord. Alleen maar een jaarcontract kan worden afgesloten. Ik heb geen zin om een jaar te betalen als het mij niet bevalt. Zo graag willen zij dus niet aantonen dat zij zo goed zijn als ze beweren. Als Caiway echt werk wil maken om hun slechte naam verleden tijd te maken dan bieden ze de kans om een beperkte tijd uit te proberen. Hoewel ik al vele jaren een tevreden klant ben van caiway voor alleen televisie over de kabel ga ik toch maar eens shoppen voor een alles in 1 pakket bij een andere provider.
Gemiddelde score 

1.0
Installatie 

Onbekend
Helpdesk 

1.0
Internet 

Onbekend
Bellen 

Onbekend
Digitale televisie 

Onbekend
Geschreven door jan November 07, 2014

geven van kansen

Ik lees in het antwoord van een review vaak dat caiway graag de kans wil hebben aan te tonen dat zij een goede provider zijn. Dit heb ik geprobeerd. Op mijn vraag of ik 3 maanden betaald gebruik kon maken van glasvezel en dan bij tevredenheid het jaarcontract in kon laten gaan werd negatief geantwoord. Alleen maar een jaarcontract kan worden afgesloten. Ik heb geen zin om een jaar te betalen als het mij niet bevalt. Zo graag willen zij dus niet aantonen dat zij zo goed zijn als ze beweren. Als Caiway echt werk wil maken om hun slechte naam verleden tijd te maken dan bieden ze de kans om een beperkte tijd uit te proberen. Hoewel ik al vele jaren een tevreden klant ben van caiway voor alleen televisie over de kabel ga ik toch maar eens shoppen voor een alles in 1 pakket bij een andere provider.

Antwoord van de eigenaar

Beste Jan,

Een jaar contract is bijna bij elke provider van kracht als je als nieuwe klant een dienst afneemt. Caiway zal hier geen uitzondering voor maken om u een soort proef abonnement te geven. Wat wij leveren op de glasvezel qua pakketten is wat u van ons kan verwachten. Bij problemen of vragen staan wij voor u klaar om deze op te pakken en op te lossen.

Wel waar wij aan gebonden zijn volgens de wet is een wettelijk termijn van 14 dagen waarin een abonnee van zijn contract af kan komen.

We hebben u graag als klant maar een tijdelijk contract kunnen wij niet afsluiten.

Met vriendelijke groet,
Arjan in ’t Hout
Caiway Webcare Team

Was deze review nuttig? 

Commentaar

2 resultaten - getoond 1 - 2

Sortering 

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door Jan
November 10, 2014
Jammer dat een tijdelijk contract niet kan.
Ik heb inmiddels een andere oplossing aangeboden gekregen. KPN geeft mij voor het zelfde geld als ik nu betaal voor alleen de telefoon (een kleine 13 Euro per maand) een compleet alles in 1 pakket voor 1 jaar. Daarna voor €59/maand maar daar kan ik op dat moment van af als ik dat zou willen. Dit is natuurlijk ook prima. Zo kan ik KPN uitproberen voor een aantrekkelijk bedrag. Bevalt dit pakket dan kan Caiway uiteraard binnenkort mijn opzegging voor de kabel tv tegemoet zien. Ik wil best klant van Caiway blijven maar om zelf te ondervinden of ze kunnen leveren wat ze claimen vind ik 600 euro voor een jaar wat teveel.
Mijn ervaring met KPN in het verleden zijn best positief dus ik verwacht een eind goed al goed. Voor mij dan. Caiway zal waarschijnlijk binnenkort een klant minder hebben.
Geschreven door Sjef
November 18, 2014
Caiway doet ook hier weer net als wat ze in hun folder hebben vermeld dat wij ziggo gewoon konden blijven gebruiken na het aanleggen van de glasvezel. Het schijnt dat ze nergens goed in zijn behalve leugens te vertellen ook hier betrap ik ze er weer op zowel Ziggo als Fiber hanteren een maand opzegtermijn. foei Cogas / caiway
Een tevreden Ziggo klant
2 resultaten - getoond 1 - 2