Details van de review

Caiway glasvezel
Glasvezel providers
Beste Caiway

Voor de verjaardag van mijn dochter wou ik haar een videopakket cadeau doen. na lang wikken en wegen en beraad besloot ze dat ze HBO wou, dus is even kijken en was al helemaal verlekkerd door de reclames van HBO go en on demand. HBO GO super kan ze lekker op haar pc in haar kamer kijken. Deze beide opties stelt Caiway niet beschikbaar.
Maar bij bijna alle andere providers maken deze beide opties onderdeel uit van een abonnement. Daarbij de prijs bij Caiway ook nog eens bijna twee keer zo hoog dan bij bijv. Ziggo. Willen jullie me nu echt vertellen dat ik bijna het dubbele betaal voor de helft?

Als dit echt waar is dan wordt plotseling anno 2014 een dvd box weer heel interessant. En haar leren dat ze niet illegaal moet downloaden wordt zo ook wel lastig.
Gemiddelde score 

6.6
Installatie 

8.0
Helpdesk 

8.0
Internet 

8.0
Bellen 

8.0
Digitale televisie 

1.0
Geschreven door Henk Lindeman November 18, 2014

HBO te duur en niet compleet

Beste Caiway

Voor de verjaardag van mijn dochter wou ik haar een videopakket cadeau doen. na lang wikken en wegen en beraad besloot ze dat ze HBO wou, dus is even kijken en was al helemaal verlekkerd door de reclames van HBO go en on demand. HBO GO super kan ze lekker op haar pc in haar kamer kijken. Deze beide opties stelt Caiway niet beschikbaar.
Maar bij bijna alle andere providers maken deze beide opties onderdeel uit van een abonnement. Daarbij de prijs bij Caiway ook nog eens bijna twee keer zo hoog dan bij bijv. Ziggo. Willen jullie me nu echt vertellen dat ik bijna het dubbele betaal voor de helft?

Als dit echt waar is dan wordt plotseling anno 2014 een dvd box weer heel interessant. En haar leren dat ze niet illegaal moet downloaden wordt zo ook wel lastig.

Antwoord van de eigenaar

Geachte heer Lindeman,

Dank u voor uw melding. We willen u graag informeren.

Verdeeld over drie reclamevrije tv-kanalen HBO HD, HBO 2 en HBO 3 genieten abonnees van de nieuwste series en de grootste films. HBO-series zijn met Nederlandse ondertiteling gelijk met Amerika in Nederland te zien.

Het is inderdaad correct dat Caiway HBO Go nog niet aanbied. Dit gaat wel gebeuren. HBO Go wordt naar verwachting uiterlijk in maart 2015 geïntroduceerd.

Mocht u naar aanleiding van dit onderwerp nog vragen hebben dan ontvangen we graag een e-mail op [email protected]. Graag met vermelding van uw adresgegevens en verwijzing naar deze website.

Met vriendelijke groet,

Harma
Caiway Webcare Team

Was deze review nuttig? 

Commentaar

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.