Details van de review

Caiway glasvezel
Glasvezel providers
Ik ben persoonlijk een online gamer. Nadat ik glasvezel van Caiway heb gekregen, heb ik vaak dat mijn connectie voor een paar secondes weg valt waardoor ik de game opnieuw moet opstarten of helemaal niet meer verder kan spelen. Ik heb nergens een oplossing kunnen vinden en vrienden van mij hebben dit ook. Ik hoop dat iemand hier een oplossing weet!
Gemiddelde score 

5.3
Installatie 

5.0
Helpdesk 

1.0
Internet 

5.0
Bellen 

10.0
Digitale televisie 

Onbekend
Geschreven door Jesper November 18, 2014

te vaak onderbrekingen

Ik ben persoonlijk een online gamer. Nadat ik glasvezel van Caiway heb gekregen, heb ik vaak dat mijn connectie voor een paar secondes weg valt waardoor ik de game opnieuw moet opstarten of helemaal niet meer verder kan spelen. Ik heb nergens een oplossing kunnen vinden en vrienden van mij hebben dit ook. Ik hoop dat iemand hier een oplossing weet!

Antwoord van de eigenaar

Beste Jesper,

We willen heel erg graag dat je kan gamen, juist via een glasvezelverbinding mag dit geen enkel probleem zijn.

We willen graag samen met je voor een oplossing zorgen. Kan je via een e-mail aan [email protected] je ervaring, bevindingen, adresgegevens en een verwijzing naar deze site doorgeven?

We wachten je reactie af.

Met vriendelijke groet,

Harma
Caiway Webcare Team

Was deze review nuttig? 

Commentaar

1 resultaten - getoond 1 - 1

Sortering 

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door Mert
Januari 08, 2015
Ook last hiervan,wifi 5x trager dan beloofd(20mbit) en valt uit wanneer meerder apparaten verbonden zijn(modern) en of willekeurige momenten.
Wat was de oplossing hiervan.
[email protected]
1 resultaten - getoond 1 - 1