Details van de review

Caiway glasvezel
Glasvezel providers
De WiFi via Caiway is ronduit slecht. Gemiddeld zo 3á4 keer per week moet ik alles los koppelen en vervolgens weer alles aansluiten, wil ik gebruik kunnen maken van WiFi. Aangezien er zeker nog 3 buren in de buurt last van hebben, weet ik zeker dat dit probleem niet opzich staat! Kan er nou eens niks op gevonden worden, want we blijven wel elke maand de volle mep betalen, maar hebben er niet echt plezier aan zo!
Gemiddelde score 

3.0
Installatie 

4.0
Helpdesk 

4.0
Internet 

1.0
Bellen 

Onbekend
Digitale televisie 

Onbekend
Geschreven door Edwin Bennes Januari 13, 2015

Slechte verbinding via WiFi

De WiFi via Caiway is ronduit slecht. Gemiddeld zo 3á4 keer per week moet ik alles los koppelen en vervolgens weer alles aansluiten, wil ik gebruik kunnen maken van WiFi. Aangezien er zeker nog 3 buren in de buurt last van hebben, weet ik zeker dat dit probleem niet opzich staat! Kan er nou eens niks op gevonden worden, want we blijven wel elke maand de volle mep betalen, maar hebben er niet echt plezier aan zo!

Antwoord van de eigenaar

Geachte heer Bennes,

Bedankt voor uw melding.
Vervelend om te lezen dat u problemen ervaart met uw wifi signaal.
Wij willen graag met u in contact komen. Kunt u uw adresgegevens, uw verhaal, uw verwijzing naar deze site en uw type router aan ons zenden? Dit mag naar [email protected].

Na ontvangst van de e-mail nemen wij contact met u op.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Jan
Caiway Webcare Team

Was deze review nuttig? 

Commentaar

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.