Details van de review

Caiway glasvezel
Glasvezel providers
Na een week gebruik van glasvezel zijn mijn ervaringen positief. Tv en Internet telefoon heb ik niet meer misschien tijd voor caiway hier in te stappen. Verder fox besteld dat zal voor het weekend wel binnen zijn, toch?
Gemiddelde score 

6.5
Installatie 

5.0
Helpdesk 

5.0
Internet 

8.0
Bellen 

Onbekend
Digitale televisie 

8.0
Geschreven door hsm Januari 22, 2015

positieve ervaring

Na een week gebruik van glasvezel zijn mijn ervaringen positief. Tv en Internet telefoon heb ik niet meer misschien tijd voor caiway hier in te stappen. Verder fox besteld dat zal voor het weekend wel binnen zijn, toch?

Antwoord van de eigenaar

Dankjewel 'hsm',

Is je aanvraag en het leveren van Fox ook goed gegaan?

Met vriendelijke groet,

Harma
Caiway Webcare Team

Was deze review nuttig? 

Commentaar

1 resultaten - getoond 1 - 1

Sortering 

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door hsm
Januari 23, 2015
In vervolg op vorige bericht van mij, het volgende: glasvezel abonnement werkt perfect. Tv en Internet werkt prima en snel. Klant contact naar tevredenheid. Telefoon met nummer behoud nog niet kunnen testen aangezien dat op een ander adres gerealiseerd moet worden. Fox sport werkt ook prima viaan glasvezel. Helaas moet voor een tweede toestel nog terug gevallen worden op coax.
De opmerking m.b.t. het tweede adres geeft reden tot grote zorg. Aangezien en ondanks grote inspanning mijnerzijds de apparatuur volstrekt te laat geleverd wordt. Dit ondanks vroegtijdige signalering van mij (klacht). Zelfs hoger management bij caiway is niet in staat zaken in goede banen te leiden.
Kortom soms gaan dingen goed, daarvoor Dank. Soms gaan dingen fout, en dat was en is in dit geval onaanvaardbaar. Ik wacht af (moet lijdzaam afwachten) wat er nu wel geregeld wordt. Ik heb wel al ongeveer 15 excuses op de plank liggen maar nog geen apparatuur!
1 resultaten - getoond 1 - 1