Details van de review

Caiway glasvezel
Glasvezel providers
Ik moet regelmatig mijn TPLink router resetten omdat het Wifi signaal wegvalt. Volgens mij wordt dit veroorzaakt door storing in het glasmodem. Ik gebruik 2 TPLink extenders om door het hele huis Wifi te kunnen gebruiken.
Ik haal bekabeld ook zeer zeker de standaard snelheid van 150 m/bit niet, kom niet verder dan 75 m/bit volgens de Caiway speedtest.

Hoop op beterschap, of een provider die wel in staat is zijn beloftes na te komen.

Bram van Berkel
Gemiddelde score 

7.3
Installatie 

8.0
Helpdesk 

Onbekend
Internet 

6.0
Bellen 

Onbekend
Digitale televisie 

8.0
Geschreven door Bram Januari 24, 2015

Internet valt vaak uit.

Ik moet regelmatig mijn TPLink router resetten omdat het Wifi signaal wegvalt. Volgens mij wordt dit veroorzaakt door storing in het glasmodem. Ik gebruik 2 TPLink extenders om door het hele huis Wifi te kunnen gebruiken.
Ik haal bekabeld ook zeer zeker de standaard snelheid van 150 m/bit niet, kom niet verder dan 75 m/bit volgens de Caiway speedtest.

Hoop op beterschap, of een provider die wel in staat is zijn beloftes na te komen.

Bram van Berkel

Antwoord van de eigenaar

Geachte heer Van Berkel,

Hartelijk dank voor uw melding.

We gaan graag samen met u op zoek naar een oplossing voor uw storing. Kunt u hiervoor een e-mail sturen naar [email protected]? Graag met vermelding van uw adresgegevens en een verwijzing naar deze site.

Met vriendelijke groet,

Harma
Caiway Webcare Team

Was deze review nuttig? 

Commentaar

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.