Details van de review

Caiway glasvezel
Glasvezel providers
De titel zegt al genoeg. Al weken gezeik met de wifi, nieuwe router gekregen, nog steeds hetzelfde gezeik. Iedere keer hetzelfde standaard antwoord. Om moe van te worden. Als je belt staan er nog 16 wachtenden in de rij, via de mail krijg je iedere keer een antwoord van iemand anders. Ook helemaal geen duidelijke antwoorden op mijn vragen. Ik ben er helemaal klaar mee! En maar steeds de schuld geven aan sitecom. Terwijl de fout gewoon bij caiway zelf ligt!
Gemiddelde score 

1.0
Installatie 

1.0
Helpdesk 

1.0
Internet 

1.0
Bellen 

1.0
Digitale televisie 

1.0
Geschreven door kimberly Januari 27, 2015

Wat een bedrijf!

De titel zegt al genoeg. Al weken gezeik met de wifi, nieuwe router gekregen, nog steeds hetzelfde gezeik. Iedere keer hetzelfde standaard antwoord. Om moe van te worden. Als je belt staan er nog 16 wachtenden in de rij, via de mail krijg je iedere keer een antwoord van iemand anders. Ook helemaal geen duidelijke antwoorden op mijn vragen. Ik ben er helemaal klaar mee! En maar steeds de schuld geven aan sitecom. Terwijl de fout gewoon bij caiway zelf ligt!

Antwoord van de eigenaar

Beste Kimberly,

Vervelend te horen dat u zoveel problemen ervaar met draadloos interneert. Vanuit onze afdeling Webcare willen we u graag helpen hiermee. Kunt u ons een E-mail [email protected] sturen met daarin de postcode, huisnummer, contactnummer en het probleem wat u ervaart.

Wij zullen deze mail dan behandelen.

In afwachting op uw bericht.

Met vriendelijke groet,
Arjan in ’t Hout
Caiway Webcare Team.

Was deze review nuttig? 

Commentaar

5 resultaten - getoond 1 - 5

Sortering 

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door Caiway Webcare Team
Januari 28, 2015
Geachte mevrouw Kimberly,

Wat vervelend om te lezen! We willen u graag helpen.
Wilt u ons uw verhaal, samen met postcode en huisnummer en verwijziging naar deze site mailen naar [email protected]

Zodra wij uw mail binnen hebben, nemen we contact met u op!

Met vriendelijke groet.

Jan
Caiway Webcare Team
Geschreven door Ricardo
Januari 29, 2015
Beste Kimberly,

De router die Caiway levert is om te huilen. De kwaliteit is pure shit. (Ze doen hier nog steeds niets aan)
Je doet er beter aan een andere router te kopen. Ikzelf raad de volgende aan: http://tweakers.net/pricewatch/251996/tp-link-tl-wr1043nd.html

Caiway, als je dit leest... doe wat aan die routers van je!
Als antwoord op een eerder commentaar

Geschreven door kapoen
Januari 29, 2015
Nee al verschillende keren contact gehad en krijg iedere keer hetzelfde verhaal te horen. En ondertussen 3 maanden verder en nog steeds geen wifi. Ik ben er een beetje klaar mee. Ga zodra ik kan opzeggen direct over na een ander.
Geschreven door Demet
Januari 29, 2015
ik heb precies het zelfde probleem en ik geef je groot gelijk ik denk dat wij grotere stappen moeten ondernemen. want dit houd niemand meer vol! ik ben maar 4 maande klant en ben het nu al zat! ik ben gewoon opgelicht! en betaal gewoon voor niks. en ja sitecom krijgt de schuld. terwijl ik al twee keer een eigen router heb gekocht en de wifi doet het dan ook niet
Als antwoord op een eerder commentaar

Geschreven door Caiway Webcare Team
Februari 05, 2015
Beste 'kapoen',

Kan je een e-mail sturen naar [email protected]? Graag met je adresgegevens en een verwijzing naar deze site.

We wachten je reactie af.

Met vriendelijke groet,

Harma
Caiway Webcare Team
5 resultaten - getoond 1 - 5