Details van de review

Caiway glasvezel
Glasvezel providers
ik ben sinds 1 september 2014 klant bij caiway. ik ik ben helemaal niet te vreden.
geen stabiel internet zelfs met kabel niet!
helemaal geen bereik met wifi!
telefonisch hulp is gewoon waardeloos.
tot een oplossing komen ze niet kort samen gevat ik ben opgelicht!

ik heb tig keren gebeld en uren aan de lijn gezeten. en iedere keer was het de schuld van me router werd gezegd die ik bij Caiway heb gekocht. en omdat ik zo vaak belde en ontevreden was werd me gezegd dat ik me router moest terug opsturen en zelf eentje kopen als me wifi het no niet deed mocht ik grof gezegd niet meer klagen want de probleem zat gewoon bij ons en niet bij Caiway. heb in middels twee keer een router aangeschaft en nog steeds doet me internet het niet ik ben het gewoon helemaal zat en raad niemand aan om nog een klant bij caiway te worden.

het speeld nu al zo lang dat ik het zat ben en ben maar 4 maanden klant bij ze. ik betaal ook voor nikch en ga ook een rechtzaak oppenen vanwege oplichterij!
Gemiddelde score 

1.0
Installatie 

1.0
Helpdesk 

1.0
Internet 

1.0
Bellen 

1.0
Digitale televisie 

1.0
Geschreven door Demet Januari 29, 2015

Ontevreden klant!

ik ben sinds 1 september 2014 klant bij caiway. ik ik ben helemaal niet te vreden.
geen stabiel internet zelfs met kabel niet!
helemaal geen bereik met wifi!
telefonisch hulp is gewoon waardeloos.
tot een oplossing komen ze niet kort samen gevat ik ben opgelicht!

ik heb tig keren gebeld en uren aan de lijn gezeten. en iedere keer was het de schuld van me router werd gezegd die ik bij Caiway heb gekocht. en omdat ik zo vaak belde en ontevreden was werd me gezegd dat ik me router moest terug opsturen en zelf eentje kopen als me wifi het no niet deed mocht ik grof gezegd niet meer klagen want de probleem zat gewoon bij ons en niet bij Caiway. heb in middels twee keer een router aangeschaft en nog steeds doet me internet het niet ik ben het gewoon helemaal zat en raad niemand aan om nog een klant bij caiway te worden.

het speeld nu al zo lang dat ik het zat ben en ben maar 4 maanden klant bij ze. ik betaal ook voor nikch en ga ook een rechtzaak oppenen vanwege oplichterij!

Antwoord van de eigenaar

Beste 'Demet',

Graag willen we met u in contact komen. Uw ervaring zoals u deze hier beschrijft is niet zoals Caiway wil dat klanten haar diensten en services ervaart.

Kunt u via een e-mail aan [email protected] uw adresgegevens doorgeven? Graag met verwijzing naar deze site en uw ervaringen en storingen.

We wachten uw reactie af.

Met vriendelijke groet,

Harma
Caiway Webcare Team

Was deze review nuttig? 

Commentaar

1 resultaten - getoond 1 - 1

Sortering 

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door Hotspot
Februari 03, 2015
Bespaar je de kosten en frustraties van een rechtsgang maar. U trekt toch aan het kortste eind.
Als het echt zo erg is als u omschrijft, rest niks anders dan opzeggen en z.s.m overstappen op andere aanbieder.
1 resultaten - getoond 1 - 1