Details van de review

Caiway glasvezel
Glasvezel providers
Al maandenlang heb ik het probleem dat de WiFi-verbinding tussen de Sitecom router en onze tablets, telefoons en laptops uitvalt. Aan en uitzetten van het apparaat, aan- en uitzetten van WiFi (tot 10 x toe), verwijderen van de verbinding en opnieuw opvoeren zijn dan de oplossingen. Twee maal een klacht ingediend bij Caiway, maar zij komen alleen met de standaard antwoorden die ik ook al uit de handleiding en van internet heb kunnen halen.

Nu verwijst men door naar Sitecom. Daar pas ik dus voor, ik neem een compleet pakket af van Caiway en verlang dus van hen dat zij het oplossen. Ben benieuwd waar ze mee komen.
Gemiddelde score 

5.2
Installatie 

8.0
Helpdesk 

1.0
Internet 

1.0
Bellen 

8.0
Digitale televisie 

8.0
Geschreven door Alexander Februari 01, 2015

Continue uitval van WiFi-verbinding

Al maandenlang heb ik het probleem dat de WiFi-verbinding tussen de Sitecom router en onze tablets, telefoons en laptops uitvalt. Aan en uitzetten van het apparaat, aan- en uitzetten van WiFi (tot 10 x toe), verwijderen van de verbinding en opnieuw opvoeren zijn dan de oplossingen. Twee maal een klacht ingediend bij Caiway, maar zij komen alleen met de standaard antwoorden die ik ook al uit de handleiding en van internet heb kunnen halen.

Nu verwijst men door naar Sitecom. Daar pas ik dus voor, ik neem een compleet pakket af van Caiway en verlang dus van hen dat zij het oplossen. Ben benieuwd waar ze mee komen.

Antwoord van de eigenaar

Beste 'Alexander',

Als ik het goed heb hebben we al contact gehad. Mocht dit niet het geval zijn dan wil ik je vragen om een e-mail te sturen naar [email protected].

We willen graag zorg dragen voor een oplossing inzake het gebruik van de router.

Met vriendelijke groet,

Harma
Caiway Webcare Team

Was deze review nuttig? 

Commentaar

5 resultaten - getoond 1 - 5

Sortering 

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door Alexander
Februari 07, 2015
Harma,

In tegenstelling tot wat je aangeeft heb ik geen enkele reactie op mijn laatste klacht!

Klachtnummer is M-393800. Ik ga er vanuit dat Caiway uiterlijk maandag (9/2) met mij contact opneemt en met een passende oplossing komt.

Alexander
Geschreven door Dennis
Februari 09, 2015
De Sitecom router van Caiway is een redelijk achterhaald model. Ik heb ook veel problemen gehad met deze router, met name omdat ik heel veel apparaten heb op WiFi en dat kan deze router niet aan. Daar gaat Caiway niks aan veranderen.
Het beste is om te investeren in een eigen router, van goede kwaliteit, het ongemak van de prijs is reeds vergeten als het internet plezier nog duurt.
Ik heb zelf een D-Link DIR-868L, deze doet het wel goed, maar heeft moeite met verticaal een goede verbinding creëren.
Een goede Netgear, bijvoorbeeld de NETGEAR R7000 Nighthawk, is wellicht nog beter. In elk geval een Dual Band als je gebruik maakt van Apple producten, dan kun je een ander kanaal gebruiken dan de rest van de wijk.
Als antwoord op een eerder commentaar

Geschreven door Caiway Webcare Team
Februari 12, 2015
Goedemorgen Alexander,

Hoewel communiceren via deze site niet optimaal is kan ik u wel informeren dat de door u genoemde melding is behandeld.

Mocht u nog vragen hebben of contact willen dan ontvangen we graag een reactie via [email protected].

Met vriendelijke groet,

Harma
Caiway Webcare Team
Als antwoord op een eerder commentaar

Geschreven door Caiway Webcare Team
Februari 13, 2015
Geachte Alexander,

Het M-nummer waarna je verwijst is behandeld en beantwoord.

Mocht je alsnog contact met ons wensen dan verzoek ik je een e-mail te sturen naar [email protected].

Met vriendelijke groet,

Harma
Caiway Webcare Team
Geschreven door r.hamstra
Maart 06, 2015
Hetzelfde probleem wat een drama :(
5 resultaten - getoond 1 - 5