Details van de review
Dan gaat het beginnen. Mijn NAS wordt niet meer herkent en ook mijn tweede router (netgear) werkt niet op de nieuwe installatie terwijl hij de dag ervoor bij zich nog wel werkte! De helpdesk bellen dan maar en daar kom je in de wirwar terecht, maar meneer, maar meneer, u moet met netgear bellen. Erg vervelend je zal maar geen ICT'er zijn en met CAIWAY in zee zijn gegaan. Massaproductie en vervolgens niet thuis
Gemiddelde score | 5.2 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 5.0 | |
Internet | 7.0 | |
Bellen | 6.0 | |
Digitale televisie | 7.0 |
treurig
Na de grote overstap van Ziggo naar Caiway komt er een monteur aan je voordeur. Voor hij begonnen is heeft hij het al druk. Ik moet nog zoveel doen vandaag en ik heb een half uurtje per woonadres luidt de opmerking. Hij gaat aan de slag maar echt lukken wil het niet. De bestaande installatie die werkte wordt verwijderd en de Caiway toestellen worden geplaatst.
Dan gaat het beginnen. Mijn NAS wordt niet meer herkent en ook mijn tweede router (netgear) werkt niet op de nieuwe installatie terwijl hij de dag ervoor bij zich nog wel werkte! De helpdesk bellen dan maar en daar kom je in de wirwar terecht, maar meneer, maar meneer, u moet met netgear bellen. Erg vervelend je zal maar geen ICT'er zijn en met CAIWAY in zee zijn gegaan. Massaproductie en vervolgens niet thuis
Commentaar
De downloadsnelheid haalt een duizelingwekkende snelheid van 94,1 Mb en de uploadsnelheid 94,5.
Ik verlang bijna terug naar de tijd van het 14K4 modem.