Details van de review
Gemiddelde score | 3.0 | |
Installatie | 5.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Veel slechter kan het niet
Noodgedwongen gestopt met Cogas de overstap gemaakt naar Caiway omdat dit nu nog de enige leverancier van glasvezel is. De handleiding voor het instellen van de email klopt niet; iemand stelt voor om maar een hotmailaccount te nemen; het contract met Cogas eindigt op 18 februari, in mijn contract met Caiway is nummerbehoud opgenomen. Mooi, maar voorlopig heb ik helemaal geen telefoon meer en ben ik alleen mobiel bereikbaar. Op 6 e-mals komt alleen een ontvangstbevestiging. Reageren op een email van Caiway leert dat het emailadres dat Caiway zojuist heeft gebruikt, "niet meer in gebruik is". Caiway heeft het druk, behalve met het afsluiten van nieuwe contracten. Een medewerker van de klantenservice verbreekt de verbinding; Er wordt gelogen over het toezenden van de brieven. Ik heb zojuist van Caiway gehoord dat het contract per maand opzegbaar is, terwijl het contract zelf spreekt van 12 maanden. Ik leg met veel plezier het hele pakket straks op de balie van Caiway en zoek een provider die klantvriendelijker is. Veel kwader dan ik de afgelopen dagen ben en veel slechter dan de dienstverlening tot nu toe kan het niet meer worden.