Details van de review
Gemiddelde score | 8.0 | |
Installatie | 10.0 | |
Helpdesk | 10.0 | |
Internet | 5.0 | |
Bellen | 10.0 | |
Digitale televisie | 5.0 |
Spijt
Glas100 besteld, niet via "De Postcodecheck" maar via caiway.nl -alle pakketten. Pakket snel geleverd, installatie een makkie. Dan heb je "de snelheid van het licht" en "alle apparaten zonder snelheid verlies tegelijk online". Nou bij ons niet hoor! Ik vind het nog trager dan Ziggo en continue verbinding via laptop, iPad en mobiele telefoons verbroken. En dan bel je met de helpdesk; wat zijn ze vriendelijk en aardig maar iets voor je betekenen kunnen ze niet zo goed. Dat ligt niet aan hen persoonlijk maar aan de instructies/procedures vind ik. Tsja en ik voel me opgelicht met het TV pakket. Bij de pakketten staat: 1e 2 mnd gratis Plus TV. Nou eerst bellen want geen smartcard ontvangen. Eindelijk TV kijken hebben we geen Food Channel. Dus weer bellen, nee sorry u woont in Twente en daar hebben we zoveel mogelijk de dingen gelijk gelaten zoals bij Ziggo (doe dan interactieve TV ook gratis, ipv weer een maandelijkse 5,- extra). U heeft dus niet Plus TV maar TV Plus. Oh, mooie teleurstelling en er stond nergens op de site: let op zender aanbod in Twente is anders! Ook daar uiteindelijk bij neergelegd. Bestel ik een 2e smartcard voor boven, volgende dag alle zenders weg! Weer bellen, ja als de smartcard geïnstalleerd is heeft u de eerste paar dagen altijd alle zenders maar daarna niet meer. U moet eerst een pakket bestellen. Ik kreeg toch 2 mnd gratis een plus pakket? Nou dan TV extra besteld, zal ik wel geen korting over krijgen. Jammer dat het eerste contract 12 mnd is en nu nog niet maandelijks opzegbaar. Jammer dat mijn 14 dagen bedenktijd helaas 2 dagen eerder al voorbij waren, terwijl het TV net een weekje geleden geïnstalleerd is. Kan niet wachten tot het jaar voorbij is.