Details van de review

Caiway glasvezel
Glasvezel providers
Hier ook verplichte overstap van Ziggo naar Caiway
Heb 200 mbit glas genomen maar in werkelijkheid haalt hij 100 tot 150 mbit.
Soms maar 80 mbit.
Afgesproken een prijs met eerste 2 mnd korting maar hier word een groter bedrag afgetrokken dan afgesproken en van de korting maar te zwijgen.
Ook zijn hier 3 interactieve recorders om zeep geholpen bij deze club en ook hier geeft men geen gehoor.
Word tijd dat eer gezamelijk eens een groep gevormd gaat worden en deze club voor de rechter sleept.
Ik kan mij niet voorstellen dat dit allemaal zomaar kan.
En als ik zeg dat men niet levert wat men beloofd heeft en wettelijk ik van mijn verplichting af kan dan zegt men doodleuk nee hoor u moet een jaar lid blijven en een maand later trekt men doodleuk weer een fiks bedrag van de rekening af.
Echt een oplichters bende daar.
Geschreven door peter Juni 08, 2015

Hier ook verplichte overstap van Ziggo naar Caiway
Heb 200 mbit glas genomen maar in werkelijkheid haalt hij 100 tot 150 mbit.
Soms maar 80 mbit.
Afgesproken een prijs met eerste 2 mnd korting maar hier word een groter bedrag afgetrokken dan afgesproken en van de korting maar te zwijgen.
Ook zijn hier 3 interactieve recorders om zeep geholpen bij deze club en ook hier geeft men geen gehoor.
Word tijd dat eer gezamelijk eens een groep gevormd gaat worden en deze club voor de rechter sleept.
Ik kan mij niet voorstellen dat dit allemaal zomaar kan.
En als ik zeg dat men niet levert wat men beloofd heeft en wettelijk ik van mijn verplichting af kan dan zegt men doodleuk nee hoor u moet een jaar lid blijven en een maand later trekt men doodleuk weer een fiks bedrag van de rekening af.
Echt een oplichters bende daar.

Was deze review nuttig? 

Commentaar

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.