Details van de review

Caiway glasvezel
Glasvezel providers
1. Had altijd een wirwar van kabels, maar nu is alles lekker overzichtelijk, de tv kabels bij de tv en de internet kabels in de meterkast. Heerlijk!

2. Doordat mijn glasmodem nu op een centrale plaats in de meterkast zit, heb ik nu op alle drie de plekken waar ik regelmatig zit een prima ontvangst.

3. Kan nu ook alle programma's bekijken via de CAIWAY TV app.

4. Ook betaal ik nog eens € 3.75 minder dan vroeger met een apart abonnement voor tv en internet.

5. Wat echter wel vreemd is, is de download snelheid. Met mijn oude modem was dat ongeveer 17 mbit en nu met mijn glasmodem tussen de 17 en 22, terwijl ik een abonnement heb voor 75 mbit! Voor mij geen probleem omdat het snel genoeg is en ik toch nooit films download!
Gemiddelde score 

8.8
Installatie 

9.0
Helpdesk 

9.0
Internet 

8.0
Bellen 

Onbekend
Digitale televisie 

9.0
Geschreven door Kees Groen September 07, 2015

Mijn ervaring met Caiway glasvezel

1. Had altijd een wirwar van kabels, maar nu is alles lekker overzichtelijk, de tv kabels bij de tv en de internet kabels in de meterkast. Heerlijk!

2. Doordat mijn glasmodem nu op een centrale plaats in de meterkast zit, heb ik nu op alle drie de plekken waar ik regelmatig zit een prima ontvangst.

3. Kan nu ook alle programma's bekijken via de CAIWAY TV app.

4. Ook betaal ik nog eens € 3.75 minder dan vroeger met een apart abonnement voor tv en internet.

5. Wat echter wel vreemd is, is de download snelheid. Met mijn oude modem was dat ongeveer 17 mbit en nu met mijn glasmodem tussen de 17 en 22, terwijl ik een abonnement heb voor 75 mbit! Voor mij geen probleem omdat het snel genoeg is en ik toch nooit films download!

Was deze review nuttig? 

Commentaar

1 resultaten - getoond 1 - 1

Sortering 

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door Kees Groen
September 09, 2015
Nog vergeten te melden:

In de oude situatie kon ik 2 tv zenders niet bekijken, kwamen niet goed door:
NOSTALGIENET en DISNEY CHANNEL.

Waarschijnlijk doordat de splitter er tussenuit is kan ik ze nu wel prima bekijken!
1 resultaten - getoond 1 - 1