Details van de review
€ 14250000 zijn. Wie geloofd dat? Men heeft naar mijn idee een rekenvoorbeeld verzonnen, waarbij men de aansluitingen gewoon voor alle kosten wil laten opdraaien. Als ik daarbij de ervaringen hieronder over de werking van glasvezel lees en zie hoe Caiway zijn service bij storingen op pakt, denk ik dat ik het maar voorbij laat gaan.Het is jammer dat er maar 1 aanbieder is in het Westland, anders was ik zou weg bij Caiway.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Wel of geen glasvezel.
Ik woon in het buitengebied in het Westland. Na jaren wordt daar nu pas glasvezel gelegd. In de kernen gebeurde dat gratis, alleen ging iedereen iets meer abonnementskosten betalen, omdat de infrastructuur (glasvezel) verbeterd werd. Ik betaalde dus ook de verhoogde abonnementskosten, maar kreeg geen glasvezel. Nu komt er wel glasvezel, maar moeten we zelf € 500 vastrechtkosten betalen. Deze truc van Caiway betekent dat ze nu het niet zelf aanleggen, maar het door een derde partij laten. Ze zouden het natuurlijk ook zelf kunnen doen en net zoals eerder weer voor elke abonnee de abonnementskosten verhogen, als dat al normaal zou zijn. Normaler was dat de kostenberekening destijds was gemaakt over de gemiddelde kosten van het buitengebied en de kernen samen. Nu laten ze eerst iemand meebetalen en als die zelf aan de beurt is, mag hij extra betalen. Ze verkopen het als zou de aanleg € 1900 kosten en daarvan zou Caiway € 1400 voor hun rekening nemen. Er zijn 7500 aansluitingen in het buitengebied. Als dat wordt vermenigvuldigd met € 1900 zouden de kosten
€ 14250000 zijn. Wie geloofd dat? Men heeft naar mijn idee een rekenvoorbeeld verzonnen, waarbij men de aansluitingen gewoon voor alle kosten wil laten opdraaien. Als ik daarbij de ervaringen hieronder over de werking van glasvezel lees en zie hoe Caiway zijn service bij storingen op pakt, denk ik dat ik het maar voorbij laat gaan.Het is jammer dat er maar 1 aanbieder is in het Westland, anders was ik zou weg bij Caiway.
Commentaar
Al ruim 4 weken aangesloten en Wi-Fi op telefoon moet ik steeds uitzetten en weer opnieuw aanzetten om verbinding te krijgen. Verder ipnamepakke aangeschaft en dat werkt al 4 weken niet. Reactie we zijn er mee bezig