Details van de review
Moeilijk programma! Totaal niet duidelijk of overzichtelijk.
Werkt vaak niet!
Sneller? ik vraag het me af niet zo duidelijk een beetje misschien weegt zeker niet op
tegen alle nadelen van deze aanbieder!
Klantenservice erg arrogant!
Oplossingen niet duidelijk!
Wifi valt steeds uit de hele dag door opnieuw aansluiten !
Hebben een monopolie positie dus klantgericht of servicegericht is niet nodig!
Kan niet wachten tot eind dit jaar vlug naar een ander en nooit meer naar Caiway!
Wat een enorme tegenvaller jammer dat ik ooit bij KPN ben vertrokken had ik nooit moeten doen!
Hoop dat ik van mijn contract af kan komen op een fatsoenlijke manier heb mijn twijfels of er niet ook aan mijn contract nog dingen zitten die ik niet goed begrepen heb er is veel beloofd om ons op de glasvezel te krijgen ik wil hier alleen maar en zo snel mogelijk weg!
Gemiddelde score | 1.3 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 2.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 1.0 |
Slechter is bijna niet mogelijk!
Tegenvaller!
Moeilijk programma! Totaal niet duidelijk of overzichtelijk.
Werkt vaak niet!
Sneller? ik vraag het me af niet zo duidelijk een beetje misschien weegt zeker niet op
tegen alle nadelen van deze aanbieder!
Klantenservice erg arrogant!
Oplossingen niet duidelijk!
Wifi valt steeds uit de hele dag door opnieuw aansluiten !
Hebben een monopolie positie dus klantgericht of servicegericht is niet nodig!
Kan niet wachten tot eind dit jaar vlug naar een ander en nooit meer naar Caiway!
Wat een enorme tegenvaller jammer dat ik ooit bij KPN ben vertrokken had ik nooit moeten doen!
Hoop dat ik van mijn contract af kan komen op een fatsoenlijke manier heb mijn twijfels of er niet ook aan mijn contract nog dingen zitten die ik niet goed begrepen heb er is veel beloofd om ons op de glasvezel te krijgen ik wil hier alleen maar en zo snel mogelijk weg!