Details van de review
5 oktober heeft monteur installatie verricht, hij heeft de tv niet kunnen aansluiten omdat hij niet de beschikking had over de juiste kabel, na overleg met bedrijf, toegezegd dat deze zou worden verzonden,na diverse keren contact is kabel gekomen die niet paste, weer gebeld en toen toegezegd dat er opnieuw de juiste kabel zou worden verzonden, inmiddels 2 weken verder en nog steeds geen tv! Nu zegt de klantenservice zoek het zelf naar uit! Slecht bedrijf! Heb erg spijt voor Caiway te hebben gekozen!
Gemiddelde score | 4.0 | |
Installatie | 5.0 | |
Helpdesk | 3.0 | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Geschreven door
D.W. van Ruiten
Oktober 14, 2020
Slechte ervaringen klantenservice
5 oktober heeft monteur installatie verricht, hij heeft de tv niet kunnen aansluiten omdat hij niet de beschikking had over de juiste kabel, na overleg met bedrijf, toegezegd dat deze zou worden verzonden,na diverse keren contact is kabel gekomen die niet paste, weer gebeld en toen toegezegd dat er opnieuw de juiste kabel zou worden verzonden, inmiddels 2 weken verder en nog steeds geen tv! Nu zegt de klantenservice zoek het zelf naar uit! Slecht bedrijf! Heb erg spijt voor Caiway te hebben gekozen!
Was deze review nuttig?