Details van de review
Ben overgestapt naar een andere provider. Helpdesk is maar met één ding bezig. Je aan het lijntje houden. Brieven naar:
Caiway
Overschieseweg 203
3112 NB Schiedam
worden niet beantwoord..
Directie ( noem de naam nog niet) zitten in hun ivoren toren en trekken een veel te grote broek aan.
Hoog tijd dat er weer eens aandacht aan dit soort praktijken wordt besteed door de media.
Vertellen wat een jaar Caiway heeft opgebracht. Ellende.
Dus: Blijf er ver van.
Uw aan mij toegewezen: Klantcode: 1504858
Bijna vergeten hier te vermelden. TV. is een drama. slechte kwaliteit. valt telkens uit.
Caiway
Overschieseweg 203
3112 NB Schiedam
worden niet beantwoord..
Directie ( noem de naam nog niet) zitten in hun ivoren toren en trekken een veel te grote broek aan.
Hoog tijd dat er weer eens aandacht aan dit soort praktijken wordt besteed door de media.
Bijna vergeten hier te vermelden. TV. is een drama. slechte kwaliteit. valt telkens uit.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 1.0 |
Geschreven door
Jaap
November 23, 2021
Caiway-No way
Ben overgestapt naar een andere provider. Helpdesk is maar met één ding bezig. Je aan het lijntje houden. Brieven naar:
Caiway
Overschieseweg 203
3112 NB Schiedam
worden niet beantwoord..
Was deze review nuttig?