Details van de review

Caiway glasvezel
Glasvezel providers
Sinds 2 weken een 3 in 1 pakket 150Mbit via de glasvezel. (Den Hoorn - Zuid Holland)
Installatie (zelf) fluitje van een cent.
Internet, bellen (nummerbehoud) en digitale televisie ook allemaal zelf makkelijk te doen.
Alles werkt super goed.
Lastiger is het aansluiten van apparatuur zoals een een NAS.
Caiway helpt (goed) tot en met het glasvezelmodem, maar niet verder en dan is het zelf puzzelen, want het glasvezelmodem
is niet met software te bereiken. Tevens zijn de 2 overgebleven poorten niet actief (tbv toekomstige diensen), dus kon ik mijn NAS niet op het modem aansluiten, maar moest ik investeren in lichtnet adapters om het ethernet signaal door te lussen. Een NAS met draaiende ventilator op de slaapkamer naast de router is niet fijn.
Dus naast de negatieve berichtgeving hier ook een positieve klank. O ja en draadloos haal ik makkelijk 80Mbit en met utp zelfs 160Mbit.
Gemiddelde score 

9.2
Installatie 

10.0
Helpdesk 

6.0
Internet 

10.0
Bellen 

10.0
Digitale televisie 

10.0
Geschreven door Marco April 06, 2013

Glas 150Mbit 3 in 1 pakket

Sinds 2 weken een 3 in 1 pakket 150Mbit via de glasvezel. (Den Hoorn - Zuid Holland)
Installatie (zelf) fluitje van een cent.
Internet, bellen (nummerbehoud) en digitale televisie ook allemaal zelf makkelijk te doen.
Alles werkt super goed.
Lastiger is het aansluiten van apparatuur zoals een een NAS.
Caiway helpt (goed) tot en met het glasvezelmodem, maar niet verder en dan is het zelf puzzelen, want het glasvezelmodem
is niet met software te bereiken. Tevens zijn de 2 overgebleven poorten niet actief (tbv toekomstige diensen), dus kon ik mijn NAS niet op het modem aansluiten, maar moest ik investeren in lichtnet adapters om het ethernet signaal door te lussen. Een NAS met draaiende ventilator op de slaapkamer naast de router is niet fijn.
Dus naast de negatieve berichtgeving hier ook een positieve klank. O ja en draadloos haal ik makkelijk 80Mbit en met utp zelfs 160Mbit.

Was deze review nuttig? 

Commentaar

1 resultaten - getoond 1 - 1

Sortering 

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door Caiway Webcare Team
April 08, 2013
Beste Marco,

Hartelijk dank voor je recensie. Goed om te lezen dat het installeren van het glasvezelpakket een 'fluitje van een cent' is.

Met vriendelijke groet,

Harma
Caiway Webcare Team
1 resultaten - getoond 1 - 1