Details van de review

Caiway glasvezel
Glasvezel providers
Ik heb sinds we zijn verhuist naar Wateringen (nu 2,5 jaar)een All-In pakket bij Caiway. Niet omdat ze de beste service bieden, maar omdat ze hier het monopoly bezitten...

Ik ben nu een half jaar over gestapt naar een glasvezelverbinding, met de toezegging dat 150MB/sec zeker een haalbare kaart is. Daar betaal je ook voor, maar dat heb ik er wel voor over. Helaas is de conclusie dat ik max 20MB/sec haal als ik direct op het modem aanschakel en draadloos max 5..... Het is echt een schande.

Helpdesk kan eigenlijk nooit helpen, als je ze te pakken krijgt.
Overstappen is helaas voor mij geen optie..
Gemiddelde score 

4.3
Installatie 

6.0
Helpdesk 

2.0
Internet 

1.0
Bellen 

Onbekend
Digitale televisie 

8.0
Geschreven door Bas Maessen December 27, 2013

Glasvezel, behoorlijke aanfluiting...

Ik heb sinds we zijn verhuist naar Wateringen (nu 2,5 jaar)een All-In pakket bij Caiway. Niet omdat ze de beste service bieden, maar omdat ze hier het monopoly bezitten...

Ik ben nu een half jaar over gestapt naar een glasvezelverbinding, met de toezegging dat 150MB/sec zeker een haalbare kaart is. Daar betaal je ook voor, maar dat heb ik er wel voor over. Helaas is de conclusie dat ik max 20MB/sec haal als ik direct op het modem aanschakel en draadloos max 5..... Het is echt een schande.

Helpdesk kan eigenlijk nooit helpen, als je ze te pakken krijgt.
Overstappen is helaas voor mij geen optie..

Was deze review nuttig? 

Commentaar

2 resultaten - getoond 1 - 2

Sortering 

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door /jan
Januari 18, 2014
Weet je zeker dat ze je niet hebben beloofd dat je zeker 150Mb/s zou halen want dat is namelijk net iets minder dan de 20 MB/s die jij haalt. (1 MegaByte = 8 Megabit)
Geschreven door Died
Mei 15, 2014
Beste Bas, volgens mij maak je hier een foutje, want zover ik weet levert caiway maximaal 50MB/ps(staat gelijk aan 400mbits/seconde) internetpakketten?
Jij hebt volgens mij het 150mbits per seconde pakket, als ik het zo hoor, wat dus neerkomt op 18,75MB/seconde. Het is dus normaal, wat jij nu hebt!

Ps: Zoals Jan al zei 1MB/sec is 8Mbits/sec.
2 resultaten - getoond 1 - 2