Details van de review

Caiway glasvezel
Glasvezel providers
Door niet te luisteren naar de klant EN Caiway geen klanten contact heeft en er GEEN mogelijkheid is om leidinggevend personeel te woord mag/kan staan is Caiway een erg slecht bedrijf.
Fout op fout worden er gemaakt, de log die de agenten aan de telefoon bijhouden wordt niet gelezen.
Er wordt niet gereageerd op mail dus lopen de belkosten op om Caiway iets duidelijk te maken. (Geen Caiway aansluiting in bezit)
Sturen rekeningen van producten die NIET EENS zijn besteld en dus zijn afgenomen (zijn geactiveerd)!
Sturen deurwaarders met nog hogere rekeningen!
Stuiten producten af waar WEL voor betaald is!
Helaas heeft Caiway de monopool positie in Aalsmeer wb glasvezel.
Drama op drama, neem GEEN Caiway als er meer providers mogelijk zijn!!!!!!
Gemiddelde score 

1.0
Installatie 

Onbekend
Helpdesk 

1.0
Internet 

Onbekend
Bellen 

1.0
Digitale televisie 

Onbekend
Geschreven door F. Falkenberg Januari 09, 2014

Super slechte service!!!

Door niet te luisteren naar de klant EN Caiway geen klanten contact heeft en er GEEN mogelijkheid is om leidinggevend personeel te woord mag/kan staan is Caiway een erg slecht bedrijf.
Fout op fout worden er gemaakt, de log die de agenten aan de telefoon bijhouden wordt niet gelezen.
Er wordt niet gereageerd op mail dus lopen de belkosten op om Caiway iets duidelijk te maken. (Geen Caiway aansluiting in bezit)
Sturen rekeningen van producten die NIET EENS zijn besteld en dus zijn afgenomen (zijn geactiveerd)!
Sturen deurwaarders met nog hogere rekeningen!
Stuiten producten af waar WEL voor betaald is!
Helaas heeft Caiway de monopool positie in Aalsmeer wb glasvezel.
Drama op drama, neem GEEN Caiway als er meer providers mogelijk zijn!!!!!!

Was deze review nuttig? 

Commentaar

1 resultaten - getoond 1 - 1

Sortering 

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door Frans
Januari 26, 2014
Als ik dit zo allemaal lees dan doen Harma en Arjan) hun best om de schade voor Caiway te beperken. Ik kan me voorstellen dat de helpdesk medewerkers niet meer tegen al die klachten kunnen. Het lijkt erop dat Caiway en haar helpdesk niet voorbereid is op groei en ook niet meegroeien.
Bij mij in de stad/wijk wordt glasvezel uitgerold door een leger van Polen/Roemenen/Bulgaren. Die jongens zijn geld aan het verdienen maar de kwaliteit van de glasvezelverbindingen (lassen) zal wel overeenkomen met het land van herkomst.
Zolang de score van Caiway onder de 5.0 blijft, blijf ik maar bij Ziggo.
1 resultaten - getoond 1 - 1