Details van de review

Caiway glasvezel
Glasvezel providers
Vroeger via de kabel eigenlijk nooit problemen gehad. Misschien 2 keer in meer dan 10 jaar. Eind vorig jaar overgestapt op glasvezel en sindsdien is het hopeloos. Van de snelheid merk ik nauwelijks iets. Nieuwe 300N router gaf direct problemen. Toen de oude 54G router maar weer opgehangen. Om de haverklap is echter de internettoegang verdwenen. Dan moet het glasmodem weer opnieuw gestart worden. Het gekke is, dat TV en telefoon geen problemen geven. Het is alleen het internet. Maar ik krijg er wel een punthoofd van zo langzamerhand. Omdat ik geen goedgekeurde router heb, wordt dat door Caiway als oorzaak gezien. Wat een onzin. De router die ze zelf aanbieden krijgt overal slechte reviews en geeft bij een kennis ook veel problemen.
Het is geen verbetering, dat glasvezel......
Gemiddelde score 

5.6
Installatie 

9.0
Helpdesk 

3.0
Internet 

1.0
Bellen 

7.0
Digitale televisie 

8.0
Geschreven door Peter Februari 02, 2014

Ellende

Vroeger via de kabel eigenlijk nooit problemen gehad. Misschien 2 keer in meer dan 10 jaar. Eind vorig jaar overgestapt op glasvezel en sindsdien is het hopeloos. Van de snelheid merk ik nauwelijks iets. Nieuwe 300N router gaf direct problemen. Toen de oude 54G router maar weer opgehangen. Om de haverklap is echter de internettoegang verdwenen. Dan moet het glasmodem weer opnieuw gestart worden. Het gekke is, dat TV en telefoon geen problemen geven. Het is alleen het internet. Maar ik krijg er wel een punthoofd van zo langzamerhand. Omdat ik geen goedgekeurde router heb, wordt dat door Caiway als oorzaak gezien. Wat een onzin. De router die ze zelf aanbieden krijgt overal slechte reviews en geeft bij een kennis ook veel problemen.
Het is geen verbetering, dat glasvezel......

Antwoord van de eigenaar

Beste Peter,

Hoewel deze reactie erg laat is, willen we je toch vragen of het onderwerp nog actueel is. Wanneer dit het geval is dan ontvangen we graag een e-mail met je verhaal en je adresgegevens.

Met vriendelijke groet,

Harma
Caiway Webcare Team

Was deze review nuttig? 

Commentaar

1 resultaten - getoond 1 - 1

Sortering 

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door Luc Bernoster
Maart 02, 2014
Ik heb precies hetzelfde probleem en wél een goedgekeurde caiway router (mag ik hopen want ik heb hem in de caiwayshop gekocht haha).
1 resultaten - getoond 1 - 1