Details van de review

Caiway glasvezel
Glasvezel providers
7 maart kon ik mijn glasmodem gaan gebruiken maar bij het opstarten branden de benodigde lampjes niet. helpdesk gebeld (snel aan de beurt)deze gaf aan dat dit een bekend iets is (geen signaal)en ze zullen alles checken en mij terugbellen. eventueel zou er een afspraak worden gemaakt voor een monteur. vervolgens niets meer gehoord.ik heb nog niets kunnen gebruiken en nu al een monteur ?? schande...
Gemiddelde score 

4.0
Installatie 

1.0
Helpdesk 

7.0
Internet 

Onbekend
Bellen 

Onbekend
Digitale televisie 

Onbekend
Geschreven door nicolaas Maart 07, 2014

slechte start caiway glasvezel

7 maart kon ik mijn glasmodem gaan gebruiken maar bij het opstarten branden de benodigde lampjes niet. helpdesk gebeld (snel aan de beurt)deze gaf aan dat dit een bekend iets is (geen signaal)en ze zullen alles checken en mij terugbellen. eventueel zou er een afspraak worden gemaakt voor een monteur. vervolgens niets meer gehoord.ik heb nog niets kunnen gebruiken en nu al een monteur ?? schande...

Antwoord van de eigenaar

Beste Nicolaas,

Dankjewel voor je melding. Dit biedt ons de mogelijkheid om na te gaan wat er aan de hand is en hoe op te lossen.

Kan je via een e-mail je verhaal met adresgegevens sturen? We nemen dan contact met je op.

Met vriendelijke groet,

Harma
Caiway Webcare Team

Was deze review nuttig? 

Commentaar

5 resultaten - getoond 1 - 5

Sortering 

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door nicolaas
Maart 15, 2014
vervolg op post van 7 maart. donderdag 13 maart monteur geweest van cif. alles nagekeken ook in de wijkkast. hij geeft aan dat het niet aan de aansluitingen en glasvezel ligt maar dat de "poort" waar caiway op zit niet werkt. hij belt met caiway en zegt dat zij dit oplossen en contact opnemen met mij. vervolgens niets meer gehoord.
Als antwoord op een eerder commentaar

Geschreven door Caiway Webcare Team
Maart 17, 2014
Beste Nicolaas,

Kan je via een e-mail aan [email protected] je adresgegevens bekend maken?

We helpen je graag bij het oplossen.

Met vriendelijke groet,

Harma
Caiway Webcare Team

Geschreven door nicolaas
Maart 17, 2014
maandag 17 maart maar weer zelf gebeld met caiway.
het patchen was afgelopen vrijdag niet gelukt, maar dit zou vandaag gedaan worden en zou ik alles kunnen aansluiten en activeren.
's avonds gekeken maar geen signaal. het gaat lekker zo.
mail gestuurd naar webcare. ik ben benieuwd.

Geschreven door nicolaas
Maart 18, 2014
mail van webcare aan mij (di 18 maart)
quote" Geachte heer Torenstra,
De patchers zijn gisteren 17 maart niet in ’s Gravenzande geweest. Vandaag zijn ze er wel en uw aansluiting staat op de lijst van de monteur.Dit houdt in dat deze monteur van buiten in samenwerking met onze netwerkbeheerders dit gaan oppakken.
Met dit bezoek van de monteur aan de centrale komt er een oplossing of duidelijkheid wat er mis gaat. U word op de hoogte gesteld als wij de terugkoppeling hebben ontvangen van de monteur.Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd."einde quote.
het is nu 17.30 uur. nog geen signaal en/of antwoord.

Geschreven door nicolaas
Maart 21, 2014
woensdag 19 maart gebeld door monteur van caiway. het patchen was gedaan en ik kon gaan activeren. dit lukte niet (site niet bereikbaar)gebeld naar caiway. zij hadden storing. de hele dag niets meer gehoord. donderdag maar weer eens gebeld en nog steeds storing. later op de dag weer zelf gebeld en nu kon ik met hulp van caiway activeren. eindelijk na zowat vier weken werkt het.
5 resultaten - getoond 1 - 5