Details van de review
Het is de af gelopen hard achter uit gegaan bij caiway en hoe meer werkzaamheden of zoals hun het noemen verbetering van hun netwerk is mijn internet ronduit slecht kan minimaal 4 keer per dag mijn modem resetten zoals vandaag en gisteren heb ik het meerdere malen moeten doen kan nog geen eens internetbankieren of iets opzoeken daarom vandaag alles maar opgezegd en ga naar andere provider ben het spuug zat
Gemiddelde score | 3.0 | |
Installatie | 5.0 | |
Helpdesk | 2.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 3.0 | |
Digitale televisie | 4.0 |
Geschreven door
rijk
Juli 02, 2014
Hoe meer gesleutel hoe slechter het wordt bij caiway
Het is de af gelopen hard achter uit gegaan bij caiway en hoe meer werkzaamheden of zoals hun het noemen verbetering van hun netwerk is mijn internet ronduit slecht kan minimaal 4 keer per dag mijn modem resetten zoals vandaag en gisteren heb ik het meerdere malen moeten doen kan nog geen eens internetbankieren of iets opzoeken daarom vandaag alles maar opgezegd en ga naar andere provider ben het spuug zat
Was deze review nuttig?
Commentaar
1 resultaten - getoond 1 - 1
Sortering
Bedankt voor je bericht.
We nemen deze feedback mee om er in de toekomst weer van te leren.
Mocht je een storing ervaren willen we je vragen om contact op te nemen met onze helpdesk zodat we je ervaren storing op kunnen pakken.
Met vriendelijke groet,
Jan
Caiway Webcare Team
We nemen deze feedback mee om er in de toekomst weer van te leren.
Mocht je een storing ervaren willen we je vragen om contact op te nemen met onze helpdesk zodat we je ervaren storing op kunnen pakken.
Met vriendelijke groet,
Jan
Caiway Webcare Team
1 resultaten - getoond 1 - 1