Details van de review
We hebben een nieuwe LG tv, daar moeten we zenderwaarden invoeren, deze heb ik zelf maar van internet afgeplukt, want deze zijn volgens Caiway niet beschikbaar vanwege de "netwerkcapaciteit" van Ziggo. Terwijl ze wel nodig zijn voor het zoeken van de kanalen.
Wel al direct een factuur versturen, maar tegemoet komen voor alle problemen die we hebben ho maar!
Jullie moeten verkopen wat jullie kunnen leveren! En niet verkopen wat jullie niet kunnen leveren! Helemaal niet als daar 3 à 4 maand tussenzit!
Gemiddelde score | 1.8 | |
Installatie | 2.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 3.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 1.0 |
Klachten
Wij zijn 17 oktober verhuisd na 'n jaar lang klussen. Dan verwacht je dat als je alles regelt je uiteindelijk lekker op de bank kunt zitten en genieten van de televisie. Maar nee hoor, afgelopen week elke dag met Caiway aan de telefoon gehangen. Achteraf wordt pas duidelijk, dat we pas vanaf eind januari gebruik kunnen maken van de HD kanalen en nu alleen rechtstreeks in de tv kabel moeten kijken, terwijl we wel voor betalen in het TV Standaard-pakket met HD kanalen. We hebben er zelf een COAX versterker tussen moeten zetten van €130! Het is allemaal erg vervelend, als nieuwe klant konden wij al geen gebruik meer maken van Ziggo dus dit was onze enige keuze.
We hebben een nieuwe LG tv, daar moeten we zenderwaarden invoeren, deze heb ik zelf maar van internet afgeplukt, want deze zijn volgens Caiway niet beschikbaar vanwege de "netwerkcapaciteit" van Ziggo. Terwijl ze wel nodig zijn voor het zoeken van de kanalen.
Wel al direct een factuur versturen, maar tegemoet komen voor alle problemen die we hebben ho maar!
Jullie moeten verkopen wat jullie kunnen leveren! En niet verkopen wat jullie niet kunnen leveren! Helemaal niet als daar 3 à 4 maand tussenzit!