Details van de review

 
Caiway
Internet providers
Wij zijn 17 oktober verhuisd na 'n jaar lang klussen. Dan verwacht je dat als je alles regelt je uiteindelijk lekker op de bank kunt zitten en genieten van de televisie. Maar nee hoor, afgelopen week elke dag met Caiway aan de telefoon gehangen. Achteraf wordt pas duidelijk, dat we pas vanaf eind januari gebruik kunnen maken van de HD kanalen en nu alleen rechtstreeks in de tv kabel moeten kijken, terwijl we wel voor betalen in het TV Standaard-pakket met HD kanalen. We hebben er zelf een COAX versterker tussen moeten zetten van €130! Het is allemaal erg vervelend, als nieuwe klant konden wij al geen gebruik meer maken van Ziggo dus dit was onze enige keuze.

We hebben een nieuwe LG tv, daar moeten we zenderwaarden invoeren, deze heb ik zelf maar van internet afgeplukt, want deze zijn volgens Caiway niet beschikbaar vanwege de "netwerkcapaciteit" van Ziggo. Terwijl ze wel nodig zijn voor het zoeken van de kanalen.

Wel al direct een factuur versturen, maar tegemoet komen voor alle problemen die we hebben ho maar!

Jullie moeten verkopen wat jullie kunnen leveren! En niet verkopen wat jullie niet kunnen leveren! Helemaal niet als daar 3 à 4 maand tussenzit!
Gemiddelde score 
 
1.8
Installatie 
 
2.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Danique Oktober 28, 2014

Klachten

Wij zijn 17 oktober verhuisd na 'n jaar lang klussen. Dan verwacht je dat als je alles regelt je uiteindelijk lekker op de bank kunt zitten en genieten van de televisie. Maar nee hoor, afgelopen week elke dag met Caiway aan de telefoon gehangen. Achteraf wordt pas duidelijk, dat we pas vanaf eind januari gebruik kunnen maken van de HD kanalen en nu alleen rechtstreeks in de tv kabel moeten kijken, terwijl we wel voor betalen in het TV Standaard-pakket met HD kanalen. We hebben er zelf een COAX versterker tussen moeten zetten van €130! Het is allemaal erg vervelend, als nieuwe klant konden wij al geen gebruik meer maken van Ziggo dus dit was onze enige keuze.

We hebben een nieuwe LG tv, daar moeten we zenderwaarden invoeren, deze heb ik zelf maar van internet afgeplukt, want deze zijn volgens Caiway niet beschikbaar vanwege de "netwerkcapaciteit" van Ziggo. Terwijl ze wel nodig zijn voor het zoeken van de kanalen.

Wel al direct een factuur versturen, maar tegemoet komen voor alle problemen die we hebben ho maar!

Jullie moeten verkopen wat jullie kunnen leveren! En niet verkopen wat jullie niet kunnen leveren! Helemaal niet als daar 3 à 4 maand tussenzit!

Antwoord van de eigenaar

Beste Danique,

Dankjewel voor je review. Dit geeft ons de mogelijkheid om na te gaan wat er aan de hand is en je meldingen op te pakken, zo dat je een tevreden klant kan worden.

Kan je hiervoor je melding, met adresgegevens, en verwijzing naar deze site sturen naar [email protected]?

We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,

Harma
Caiway Webcare Team

Was deze review nuttig? 

Commentaar

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.