Details van de review

Caiway
Internet providers
Wij zijn sinds 2 maanden overgestapt van Tele2 naar Caiway.
Na meerdere aandringen van Caiway zijn we overstag gegaan omdat er dus gezegd werdt dat Caiway sneller was en met meerdere apparaten om het internet kon en dat de snelheid echt niet af zou nemen.
Nou ik zou je vertellen ik heb spijt als haren op me hoofd! Wat een drama zeg verbinding elke keer weg, verschrikkelijk traag als ik op de eerste verdieping zit heb ik helemaal geen WiFi echt ongelooflijk slecht!
We hebben een router gekocht via Caiway omdat dat het beste was volgens Caiway nou het is allemaal niet waar en zou het iedereen afraden om Caiway te nemen!
Gemiddelde score 

2.6
Installatie 

5.0
Helpdesk 

3.0
Internet 

1.0
Bellen 

2.0
Digitale televisie 

2.0
Geschreven door Martine November 02, 2014

Wij zijn sinds 2 maanden overgestapt van Tele2 naar Caiway.
Na meerdere aandringen van Caiway zijn we overstag gegaan omdat er dus gezegd werdt dat Caiway sneller was en met meerdere apparaten om het internet kon en dat de snelheid echt niet af zou nemen.
Nou ik zou je vertellen ik heb spijt als haren op me hoofd! Wat een drama zeg verbinding elke keer weg, verschrikkelijk traag als ik op de eerste verdieping zit heb ik helemaal geen WiFi echt ongelooflijk slecht!
We hebben een router gekocht via Caiway omdat dat het beste was volgens Caiway nou het is allemaal niet waar en zou het iedereen afraden om Caiway te nemen!

Antwoord van de eigenaar

Beste Martine,

Vervelend te horen dat de overgang van Tele2 naar Caiway de verwachtingen niet heeft waargemaakt.

Vanuit onze afdeling Webcare wil ik graag kijken wat Caiway voor u kan betekenen. Kunt u ons een mail sturen naar [email protected] met daarin uw postcode, huisnummer en de klacht? Wij zullen dit dan in behandeling nemen.

In afwachting op uw reactie.

Met vriendelijke groet,
Arjan in ’t Hout
Caiway Webcare Team.

Was deze review nuttig? 

Commentaar

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.