Details van de review
Sinds 18 jaar al klant bij Caiway, sinds kort is het internet niet stabiel en "blokken" op de digitale TV. Nu heb ik vorige maand een automatische incasso formulier ingevuld maar helaas ze gebruiken het verkeerde rekeningnummer (al 18 jaar zien ze betalingen van dit rek.nummer) en kunnen niet incasseren waardoor ze gelijk een 1ste herinnering sturen. Hierop de Helpdesk gebeld en dit heeft mij 20 minuten gekost en moet uiteraard handmatig via Ideal het bedrag overmaken, nee dat is de enige mogelijkheid meneer. Hulp? nulkommanul. Mij zijn ze kwijt als klant.
Gemiddelde score | 3.7 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 5.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 5.0 |
Geschreven door
Dick
November 04, 2014
Help?desk
Sinds 18 jaar al klant bij Caiway, sinds kort is het internet niet stabiel en "blokken" op de digitale TV. Nu heb ik vorige maand een automatische incasso formulier ingevuld maar helaas ze gebruiken het verkeerde rekeningnummer (al 18 jaar zien ze betalingen van dit rek.nummer) en kunnen niet incasseren waardoor ze gelijk een 1ste herinnering sturen. Hierop de Helpdesk gebeld en dit heeft mij 20 minuten gekost en moet uiteraard handmatig via Ideal het bedrag overmaken, nee dat is de enige mogelijkheid meneer. Hulp? nulkommanul. Mij zijn ze kwijt als klant.
Was deze review nuttig?