Details van de review

Caiway
Internet providers
Sinds 18 jaar al klant bij Caiway, sinds kort is het internet niet stabiel en "blokken" op de digitale TV. Nu heb ik vorige maand een automatische incasso formulier ingevuld maar helaas ze gebruiken het verkeerde rekeningnummer (al 18 jaar zien ze betalingen van dit rek.nummer) en kunnen niet incasseren waardoor ze gelijk een 1ste herinnering sturen. Hierop de Helpdesk gebeld en dit heeft mij 20 minuten gekost en moet uiteraard handmatig via Ideal het bedrag overmaken, nee dat is de enige mogelijkheid meneer. Hulp? nulkommanul. Mij zijn ze kwijt als klant.
Gemiddelde score 

3.7
Installatie 

Onbekend
Helpdesk 

1.0
Internet 

5.0
Bellen 

Onbekend
Digitale televisie 

5.0
Geschreven door Dick November 04, 2014

Help?desk

Sinds 18 jaar al klant bij Caiway, sinds kort is het internet niet stabiel en "blokken" op de digitale TV. Nu heb ik vorige maand een automatische incasso formulier ingevuld maar helaas ze gebruiken het verkeerde rekeningnummer (al 18 jaar zien ze betalingen van dit rek.nummer) en kunnen niet incasseren waardoor ze gelijk een 1ste herinnering sturen. Hierop de Helpdesk gebeld en dit heeft mij 20 minuten gekost en moet uiteraard handmatig via Ideal het bedrag overmaken, nee dat is de enige mogelijkheid meneer. Hulp? nulkommanul. Mij zijn ze kwijt als klant.

Antwoord van de eigenaar

Beste Dick,

Zoals je je verhaal omschrijft is absoluut niet de bedoeling hoe Caiway haar klanten de service en diensten wil laten ervaren.

Via deze site zien we geen adresgegevens. Kan je een e-mail sturen naar [email protected] met je verhaal, je adresgegevens en een verwijzing naar deze site?

We gaan zorg dragen dat je weer een tevreden klant wordt!

Met vriendelijke groet,

Harma
Caiway Webcare Team

Was deze review nuttig? 

Commentaar

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.