Details van de review

Caiway
Internet providers
Bij deze wil ik mijn klacht uiten wat betreft de medeweker die mij iets heeft aangesmeerd dat nu niet beschikbaar is en dit kom vandaag achter nadat ik dus geen ziggo niet meer heb.
Bel ik caiway op en zeg dat de zenders het niet meer doen omdat ziggo is beëindigt krijg ik te horen dat ik pas januari niet bekent wanneer in januari digitale zenders terug krijg , nu heb ik dus anologe zenders tot januari 2015.
Ik zal duidelijker zijn ik bel 08-10-2014 caiway voor informatie van waanneer het mogelijk is om over te stappen naar caiway, medewerkster zegt u kunt nu al overstappen want we hebben nu ook actie en vanaf 08-11-2014 kunt u genieten en gebruik maken van glasvezel van caiway.
Niet dus terwijl ik een hd recorder heb genomen waar ik € 3,50 per maand extra voor moet betalen voor iets dat ik niet heb mooi is dat.
Vandaag is 08-11-2014 mijn telefoon nummer is nog niet overgenomen en dat kan zomaar 2 weken duren maar daar zijn ze ook niet erg duidelijk over, dus ik heb ook geen telefoon waar ik er ook voor betaal.
Als je op website van caiway een bestelling wilt plaatsen zie je nergens bij dat het dus allemaal vanaf 1-1-2015 dit is een misleiding en bult stress voor mensen die net als mij die wel besteld hebben en niet gebruik kunnen maken van een product waar voor ze betalen.
En de acties zoals 2 maanden alle zenders 2 maanden dit en zus daar kan ik dus ook op fluiten want ik heb geen digitale zenders tot januari 2015.
Ik ben niet overgestapt voor de snelheid van de internet want bij ziggo had 90mb en nu heb ik 100mb.
Maar op verlijdende actie over de internet en tv die via glasvezel veel sneller is en de tv veel scherper is die caiway maakte op reclames en op zijn website, en de medewerkers eigenlijk zelf niet veel weten wat ze verkopen de een zegt zo de ander zegt weer zo allemaal onduidelijk en kort af.
Al met al ik ben heel erg teleurgesteld en heb heel veel spijt dat ik overgestapt ben.
Hoop zo snel mogelijk op reactie.
Anoloog € 16.99 Alles in een glas 100 42.50 HD ontvager Recorder 3.50 permaand.
Geschreven door KRU November 08, 2014

CaiWay weg er mee

Bij deze wil ik mijn klacht uiten wat betreft de medeweker die mij iets heeft aangesmeerd dat nu niet beschikbaar is en dit kom vandaag achter nadat ik dus geen ziggo niet meer heb.
Bel ik caiway op en zeg dat de zenders het niet meer doen omdat ziggo is beëindigt krijg ik te horen dat ik pas januari niet bekent wanneer in januari digitale zenders terug krijg , nu heb ik dus anologe zenders tot januari 2015.
Ik zal duidelijker zijn ik bel 08-10-2014 caiway voor informatie van waanneer het mogelijk is om over te stappen naar caiway, medewerkster zegt u kunt nu al overstappen want we hebben nu ook actie en vanaf 08-11-2014 kunt u genieten en gebruik maken van glasvezel van caiway.
Niet dus terwijl ik een hd recorder heb genomen waar ik € 3,50 per maand extra voor moet betalen voor iets dat ik niet heb mooi is dat.
Vandaag is 08-11-2014 mijn telefoon nummer is nog niet overgenomen en dat kan zomaar 2 weken duren maar daar zijn ze ook niet erg duidelijk over, dus ik heb ook geen telefoon waar ik er ook voor betaal.
Als je op website van caiway een bestelling wilt plaatsen zie je nergens bij dat het dus allemaal vanaf 1-1-2015 dit is een misleiding en bult stress voor mensen die net als mij die wel besteld hebben en niet gebruik kunnen maken van een product waar voor ze betalen.
En de acties zoals 2 maanden alle zenders 2 maanden dit en zus daar kan ik dus ook op fluiten want ik heb geen digitale zenders tot januari 2015.
Ik ben niet overgestapt voor de snelheid van de internet want bij ziggo had 90mb en nu heb ik 100mb.
Maar op verlijdende actie over de internet en tv die via glasvezel veel sneller is en de tv veel scherper is die caiway maakte op reclames en op zijn website, en de medewerkers eigenlijk zelf niet veel weten wat ze verkopen de een zegt zo de ander zegt weer zo allemaal onduidelijk en kort af.
Al met al ik ben heel erg teleurgesteld en heb heel veel spijt dat ik overgestapt ben.
Hoop zo snel mogelijk op reactie.
Anoloog € 16.99 Alles in een glas 100 42.50 HD ontvager Recorder 3.50 permaand.

Antwoord van de eigenaar

Beste KRU,

Uw review is niet zoals wij het wensen! Graag willen we in contact met u komen.

Kunt u uw verhaal, met adresgegeven en verwijzing naar deze website doorgeven via ons e-mailadres [email protected]?

We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Met vriendelijke groet,

Harma
Caiway Webcare Team

Was deze review nuttig? 

Commentaar

7 resultaten - getoond 1 - 7

Sortering 

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door Erno
November 10, 2014
Beste Harma van Caiway Webcare Team,
Heb ook het Ziggo probleem en ben hier terecht gekomen om ervaringen van andere mensen met Caiway te zien. Schrik hier wel van. Je geeft in elk van de onderstaande klachten aan, dat je de problemen van deze mensen gaat oplossen, maar als jij dat kunt waarom heeft jullie helpdesk dat dan niet gedaan? Schept niet veel vertrouwen en ga hier nog even goed over nadenken!
Als antwoord op een eerder commentaar

Geschreven door Caiway Webcare Team
November 13, 2014
Beste Erno,

Caiway levert haar diensten en wij zijn samen bezig om onze klanten én toekomstige klanten zo optimaal mogelijk te informeren en diensten aan te bieden.

Soms gaat iets mis. Caiway is zeer actief om meldingen van storingen en/of ongenoegen op te pakken en op te lossen. Ook implemteren wij deze ervaringen binnen onze organisatie waardoor onze dienstverlening steeds beter wordt.

Ik hoop van harte dat u klant bij ons wordt. U bent van harte welkom!

Met vriendelijke groet,

Harma
Caiway Webcare Team

Geschreven door ilyas
November 19, 2014
Kunt u uw verhaal, met adresgegeven en verwijzing naar deze website doorgeven via ons e-mailadres [email protected]?

We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Boven staande heb ik al gedaan op 08-11-2014 tot op heden nog steeds geen reactie.Dit bedoel ik niet iets beloven die je niet kunt waar maken?

November 20, 2014
Beste ilyas,

Dit is heel vreemd. Heb je een ontvangstbevestiging ontvangen? Kan je deze doorgeven?

Je mag ook nogmaals je e-mail sturen, kan je in het onderwerp vermelden dat het ter attentie van Webcare is?

Met vriendelijke groet,

Harma
Caiway Webcare Team

Geschreven door ilyas
November 21, 2014
M-348085,M-347277,M-348085 bevestiging.En ik heb ook een aangetekend brief verstuurd.
Op Nergens reactie.
( Digitale tv waar ik mijn klacht over uit, die zou ik dus vanaf 24-02-2015 pas krijgen.)
Dit betekent dus 4 maanden geen digitale tv maar wel een hd recorder aansmeren van € 3.50. (Maar tot nu toe moet ik zeggen dat internet heel goed werk dit mag ook wel gezegd worden.)

Geschreven door ilyas
December 01, 2014
Mijn klacht is nog steeds niet verholpen en ik krijg ook geen antwoord op mijn vraag?
Enige wat je krijgt te lezen is.Dat is vreemd, dat is niet de bedoeling bla bla bla.
je mag nogmaals mail sturen. Dit schiet niet echt op ik wil dat mijn klacht verholpen word.

December 07, 2014
Beste Ilyas,

Ik heb zojuist u een reactie gegeven op uw e-mails. Er staat nog één e-mail open waar ik even overleg over moet hebben, maar die beantwoord ik morgen.

Fijne avond.

Met vriendelijke groet,

Harma
Cawiay Webcare Team
7 resultaten - getoond 1 - 7