Details van de review

Caiway
Internet providers
Installatie heb ik zelf gedaan, is mijn werk, echter vindt ik de slogan van caiway niet correct. Heel simpel is het niet, wilde het goed en netjes doen.
Helpdesk is soms slecht bereikbaar en eveneens soms onkundig.
Internet, bellen en tv is uitmuntend! Geen enkele storing gehad tot nu toe ( sinds 11/9/2013), wel gebruik ik een andere router dan Caiway aanbeveelt! Veel klachten hebben met de door Caiway aanbevolen router te maken. Wb de Entone decoder: beeldkwaliteit is uitstekend, echter gebruik van het apparaat laat wel wat te wensen over.
Vraag aan caiway: enige tijd geleden heb ik een Kto op jullie verzoek ingevuld, waaruit ik graag had gezien dat jullie contact met mij zouden opnemen.
Gemiddelde score 

7.2
Installatie 

5.0
Helpdesk 

5.0
Internet 

9.0
Bellen 

9.0
Digitale televisie 

8.0
Geschreven door N. van Dun November 11, 2014

Al meer dan een jaar probleemloos internet, tv en telefonie via glas van Caiway!

Installatie heb ik zelf gedaan, is mijn werk, echter vindt ik de slogan van caiway niet correct. Heel simpel is het niet, wilde het goed en netjes doen.
Helpdesk is soms slecht bereikbaar en eveneens soms onkundig.
Internet, bellen en tv is uitmuntend! Geen enkele storing gehad tot nu toe ( sinds 11/9/2013), wel gebruik ik een andere router dan Caiway aanbeveelt! Veel klachten hebben met de door Caiway aanbevolen router te maken. Wb de Entone decoder: beeldkwaliteit is uitstekend, echter gebruik van het apparaat laat wel wat te wensen over.
Vraag aan caiway: enige tijd geleden heb ik een Kto op jullie verzoek ingevuld, waaruit ik graag had gezien dat jullie contact met mij zouden opnemen.

Antwoord van de eigenaar

Geachte heer of mevrouw Van Dun,

Hartelijk dank voor deze review.

Doordat we via deze site geen klantgegevens zien wilen we u verzoeken een e-mail te sturen naar [email protected]. Graag met vermelding van uw adresgegevens en een verwijzing naar deze site.

We dragen dan zorg dat er dan alsnog contact wordt opgenomen.

Met vriendelijke groet,

Harma
Caiway Webcare Team

Was deze review nuttig? 

Commentaar

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.