Details van de review
ik heb een abonnement afgesloten met het alles in 1 glas 100 mb met interactieve tv inclusief HD recorder. live opnemen extra tv pakketten en onbeperkt bellen. kortom de hele mikmak. op het formuliertje stond dat de Wi-Fi router 49,95 was. ik vroeg hiernaar en deze vriendelijk meneer zegt nee hoor. we hebben nu een aanbieding waarbij de router dus gratis is. hij krast het bedrag van 49,95 door en zet erbij dat het gratis is voor mij.
echter wordt ik de volgende dag gebeld door de klantenservice om alles te bevestigen. ze bevestigt het hele verhaal maar komt dan ineens aanzetten met dat ik wel 49,95 moet betalen voor de router. ik geef aan dat de verkoper heeft aangegeven dat dit gratis zou zijn en dit ook op het formulier heeft aangegeven. haar antwoord was letterlijk en ik citeer nu: 'dat kan die verkoper wel op het formulier doorgekrast hebben maar het blijft 49,95 meneer'. dan wordt het voor mij een principe kwestie. het gaat niet alleen om die 49,95. het gaat mij erom dat beloftes nagekomen moeten worden. ik geef aan dat ik een oplossing verwacht en anders hoeft het voor mij niet. het gesprek wordt hierbij beëindigt.
na twee weken niks gehoord te hebben heb ik zelf maar weer even gebeld met de klantenservice. een vriendelijke dame aan de lijn gehad die zegt dat ze baalt want van mijn telefoongesprek is niks maar dan ook helemaal niks genoteerd. en ze baalt dat de verkopers beloven dat de router gratis is terwijl dit niet zo is. zij ging overleggen maar helaas ondanks dat de belofte gemaakt is gaat caiway hier niet mee akkoord. op het verhaal dat het op papier is gezet werd door caiway gezegd bewijs het maar. ongelooflijk. ik moest dus maar een mail sturen meteen scan van het formulier waarop het aangegeven is. alsof caiway dit dan niet heeft. het meest vervelende is dat meerdere kennissen van mij alleen het alles in 1 glas 100 mb hebben besteld zonder al die extra's maar wel de router gratis hebben gekregen. desalniettemin heb ik caiway twee keer mail gestuurd vi hun site met het hele verhaal etc etc. maar wat denk je? CAIWay neemt niet eens de moeite om te reageren.
ik heb een abonnement afgesloten bij het bedrijf caiway en niet bij een deur aan deur verkoper. dat is alleen een vertegenwoordiger. deze werken onder de vlag van caiway en caiway blijft hier verantwoordelijke voor. het is onzin dat caiway zegt dat zij niet achter hun eigen verkopers staan.
ik ben nog geen klant van caiway maar het is wel een heel slecht begin van een samenwerking. dus van mij krijgen ze wat betreft verkoop een dikke 1
valse beloftes
Twee maanden geleden kwam er een verkoper bij mij aan de deur met het alles in 1 glasvezelpakket van caiway. behoorlijk interessant verhaal.
ik heb een abonnement afgesloten met het alles in 1 glas 100 mb met interactieve tv inclusief HD recorder. live opnemen extra tv pakketten en onbeperkt bellen. kortom de hele mikmak. op het formuliertje stond dat de Wi-Fi router 49,95 was. ik vroeg hiernaar en deze vriendelijk meneer zegt nee hoor. we hebben nu een aanbieding waarbij de router dus gratis is. hij krast het bedrag van 49,95 door en zet erbij dat het gratis is voor mij.
echter wordt ik de volgende dag gebeld door de klantenservice om alles te bevestigen. ze bevestigt het hele verhaal maar komt dan ineens aanzetten met dat ik wel 49,95 moet betalen voor de router. ik geef aan dat de verkoper heeft aangegeven dat dit gratis zou zijn en dit ook op het formulier heeft aangegeven. haar antwoord was letterlijk en ik citeer nu: 'dat kan die verkoper wel op het formulier doorgekrast hebben maar het blijft 49,95 meneer'. dan wordt het voor mij een principe kwestie. het gaat niet alleen om die 49,95. het gaat mij erom dat beloftes nagekomen moeten worden. ik geef aan dat ik een oplossing verwacht en anders hoeft het voor mij niet. het gesprek wordt hierbij beëindigt.
na twee weken niks gehoord te hebben heb ik zelf maar weer even gebeld met de klantenservice. een vriendelijke dame aan de lijn gehad die zegt dat ze baalt want van mijn telefoongesprek is niks maar dan ook helemaal niks genoteerd. en ze baalt dat de verkopers beloven dat de router gratis is terwijl dit niet zo is. zij ging overleggen maar helaas ondanks dat de belofte gemaakt is gaat caiway hier niet mee akkoord. op het verhaal dat het op papier is gezet werd door caiway gezegd bewijs het maar. ongelooflijk. ik moest dus maar een mail sturen meteen scan van het formulier waarop het aangegeven is. alsof caiway dit dan niet heeft. het meest vervelende is dat meerdere kennissen van mij alleen het alles in 1 glas 100 mb hebben besteld zonder al die extra's maar wel de router gratis hebben gekregen. desalniettemin heb ik caiway twee keer mail gestuurd vi hun site met het hele verhaal etc etc. maar wat denk je? CAIWay neemt niet eens de moeite om te reageren.
ik heb een abonnement afgesloten bij het bedrijf caiway en niet bij een deur aan deur verkoper. dat is alleen een vertegenwoordiger. deze werken onder de vlag van caiway en caiway blijft hier verantwoordelijke voor. het is onzin dat caiway zegt dat zij niet achter hun eigen verkopers staan.
ik ben nog geen klant van caiway maar het is wel een heel slecht begin van een samenwerking. dus van mij krijgen ze wat betreft verkoop een dikke 1