Details van de review
Toen ik het hele zaakje draaiend had bleek dat de Internet-verbinding van CAIW behoorlijk instabiel is. De ene dag werkt het prima, de volgende dag is de throughput nog maar 1/10 van de normale waarden aan te geven. Helpdesk is op zich wel voorkomend maar de oplossingen zijn niet toereikend. Binnenkort komt een monteur maar ik weet bijna zeker dat dat niets oplost. Al met al tot op heden zeker sneller dan KPN met ADSL maar stabiel is het niet.
Gemiddelde score | 6.3 | |
Installatie | 7.0 | |
Helpdesk | 6.0 | |
Internet | 4.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 8.0 |
Matige stabiliteit
Enige tijd gelden overgegaan van KPN naar CAIW Alles-in-1 (over de kabel, glasvezel is bij mij helaas niet beschikbaar ....). Installatie van Internet zelf ging betrekkelijk makkelijk, had wel de helpdesk nodig (en dan ben ik een ervaren gebruiker). Veel gedoe gehad om er een goed werkende Wifi-oplossing aan te koppelen maar dat lag niet aan CAIW.
Toen ik het hele zaakje draaiend had bleek dat de Internet-verbinding van CAIW behoorlijk instabiel is. De ene dag werkt het prima, de volgende dag is de throughput nog maar 1/10 van de normale waarden aan te geven. Helpdesk is op zich wel voorkomend maar de oplossingen zijn niet toereikend. Binnenkort komt een monteur maar ik weet bijna zeker dat dat niets oplost. Al met al tot op heden zeker sneller dan KPN met ADSL maar stabiel is het niet.