Details van de review
ik ben enige tijd over gestapt van ziggo naar kpn glasvezel. en ben er zeer tevreden over.
ziggo op gezegd en perfect diezelfde dag zoals afgesproken werd de abonnement afgesloten door ziggo.
vervolgens caiway gebeld meer dan een maand van te voren en de signaal zal vanaf 1 december van de kabel afgehaald word.
ik heb meer dan 15 keer gebeld puur om alles op zwart wit te hebben dat het signaal stop werd gezet.
dit hebben ze me gemaild:
Geachte heer Meijerink,
Onlangs hebben wij van u een opzegging ontvangen.
Met deze mail wil ik u bevestigen dat uw opzegging in goede orde is ontvangen. Uw abonnement is beëindigd per 30 november 2014. Vanaf 1 december 2014 zal het signaal van uw kabel worden gehaald.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u verder nog vragen hebben, neem gerust contact op via onderstaande contactgegevens.
Met vriendelijke groet,
Caiway Klantenservice
nou het is nu 2 dec en nog steeds signaal. ik heb vandaag drie keer gebeld een medewerker gaf aan dat om 4 uur door een monteur de signaal stop word gezet. en wat blijkt om 6 uur nog steeds signaal. weer gebeld en per toeval kreeg ik haar weer aan de bel. ze snapte er niks meer van en kon niks meer voor mij betekenen. valse beloftes mooie praatjes door de lijn. ik ben caiway spuugzat. ik ben radeloos. ze had me ook verteld dat er geen geld meer van me rekening word gehaald nou als ik merk dat 26 dec geld word gepakt bel ik rabobank op. en blokeer ik mijn rekening nummer.
en stoneer ik mijn geld terug.
ook cogas gebeld en bevestigd dat de abonnement stop is gezet maar niet weten wanneer de signaal er af word gehaald.
erg slecht en weet niet meer wat ik moet doen. ik heb meer dan 60 euro met mijn mobiel gebeld een dikke hoge rekening. door caiway.
ik zeg 1 ding begin niet met caiway je krijgt er spijt van.
caiway als jullie dit lezen neem maar met mij contact op en geef me een vergoeding van al dat bellen.
mijn klant nummer is: 508076
mailen kan op [email protected]
ik bel niet meer. ik ben het echt zat en radeloos. en zeggen ze ook het is gratis dik gelul niks is gratis en achteraf een dikke rekening krijgen. daar trap ik niet in.
mvg gerd meijerink
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
signaal coax word niet afgesloten door caiway
hallo
ik ben enige tijd over gestapt van ziggo naar kpn glasvezel. en ben er zeer tevreden over.
ziggo op gezegd en perfect diezelfde dag zoals afgesproken werd de abonnement afgesloten door ziggo.
vervolgens caiway gebeld meer dan een maand van te voren en de signaal zal vanaf 1 december van de kabel afgehaald word.
ik heb meer dan 15 keer gebeld puur om alles op zwart wit te hebben dat het signaal stop werd gezet.
dit hebben ze me gemaild:
Geachte heer Meijerink,
Onlangs hebben wij van u een opzegging ontvangen.
Met deze mail wil ik u bevestigen dat uw opzegging in goede orde is ontvangen. Uw abonnement is beëindigd per 30 november 2014. Vanaf 1 december 2014 zal het signaal van uw kabel worden gehaald.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u verder nog vragen hebben, neem gerust contact op via onderstaande contactgegevens.
Met vriendelijke groet,
Caiway Klantenservice
nou het is nu 2 dec en nog steeds signaal. ik heb vandaag drie keer gebeld een medewerker gaf aan dat om 4 uur door een monteur de signaal stop word gezet. en wat blijkt om 6 uur nog steeds signaal. weer gebeld en per toeval kreeg ik haar weer aan de bel. ze snapte er niks meer van en kon niks meer voor mij betekenen. valse beloftes mooie praatjes door de lijn. ik ben caiway spuugzat. ik ben radeloos. ze had me ook verteld dat er geen geld meer van me rekening word gehaald nou als ik merk dat 26 dec geld word gepakt bel ik rabobank op. en blokeer ik mijn rekening nummer.
en stoneer ik mijn geld terug.
ook cogas gebeld en bevestigd dat de abonnement stop is gezet maar niet weten wanneer de signaal er af word gehaald.
erg slecht en weet niet meer wat ik moet doen. ik heb meer dan 60 euro met mijn mobiel gebeld een dikke hoge rekening. door caiway.
ik zeg 1 ding begin niet met caiway je krijgt er spijt van.
caiway als jullie dit lezen neem maar met mij contact op en geef me een vergoeding van al dat bellen.
mijn klant nummer is: 508076
mailen kan op [email protected]
ik bel niet meer. ik ben het echt zat en radeloos. en zeggen ze ook het is gratis dik gelul niks is gratis en achteraf een dikke rekening krijgen. daar trap ik niet in.
mvg gerd meijerink
Commentaar
zoals caiway zegt hebben ze mij een mail gestuurd. met daarin dat de abonnement op is gezegd en dat er geen geld meer van de rekening af word gehaald. later heb ik een brief via de post gekregen ook als bevestiging dat de contract op is gezegd. en de signaal word snel van de kabel gehaald, nou het is nu 15 dec en de signaal staat er nog steeds op. ik ben het echt zat. ik heb weer gebeld en via de telefoon gaven ze aan dat er niks meer word geincaseerd.
nou ik ben benieuwd. ik hou mijn rekening in de gaten. zie ik dat er toch 16.99 van mijn rekening af word gehaald stoneer ik direct weer terug en blokeer ik mijn rekening.
mensen ga niet met hun de zee in. je krijgt er spijt van.
over die 60 euro bel kosten hebben ze niet over gehad. en blijkt dat ik niks vergoed kreeg.
ik laat jullie op de hoogte hoe dit af loopt. en ook op de 26 dec hou ik mijn rekening in de gaten en hier kom ik op terug.
caiway belooft van alles maar komt niks na. ik vertrouw ze voor geen ene meter.
is het zo moeilijk om mij af te sluiten en de signaal van de kabel af te halen het is te gek voor woorden.
staat er in de brief (mail) ivm storingen en nieuwe klanten gaan die voor. met afsluiten van contracten. maar ze zijn mij blijkbaar helemaal vergeten.
ik kom hierop terug
mvg gerd meijerink