Details van de review

Caiway
Internet providers
Graag wil ik mijn klacht uiten over de internet verbinding van Caiway. We hebben al zo'n 2 jaar internet van Caiway, en telkens hebben we periode's met zeer slechte verbinding. Nu al weer een dag of 4 ellende.
Soms doet ie het wel, maar vaak niet. Dan starten we de router maar weer eens opnieuw op.Soms helpt dat, soms helpt het niet.
Volgens Caiway komt onze storing door de router, maar die hebben ze zelf geleverd. Verwachten ze nu echt van ons, dat wij zo'n 100 uit gaan geven voor een nieuwe, terwijl we niet eens zeker weten of dat resultaat geeft?
Vroeger hadden we KPN, hiermee hadden we nooit klachten. Maar sinds Caiway.
Ik vind het echt heel frustrerend!
Gemiddelde score 

2.0
Installatie 

Onbekend
Helpdesk 

Onbekend
Internet 

2.0
Bellen 

Onbekend
Digitale televisie 

Onbekend
Geschreven door M.Mostert December 07, 2014

Wat een drama, die internet verbinding!!

Graag wil ik mijn klacht uiten over de internet verbinding van Caiway. We hebben al zo'n 2 jaar internet van Caiway, en telkens hebben we periode's met zeer slechte verbinding. Nu al weer een dag of 4 ellende.
Soms doet ie het wel, maar vaak niet. Dan starten we de router maar weer eens opnieuw op.Soms helpt dat, soms helpt het niet.
Volgens Caiway komt onze storing door de router, maar die hebben ze zelf geleverd. Verwachten ze nu echt van ons, dat wij zo'n 100 uit gaan geven voor een nieuwe, terwijl we niet eens zeker weten of dat resultaat geeft?
Vroeger hadden we KPN, hiermee hadden we nooit klachten. Maar sinds Caiway.
Ik vind het echt heel frustrerend!

Antwoord van de eigenaar

Geachte heer of mevrouw Mostert,

Hartelijk dank voor uw melding. Dit geeft ons de mogelijkheid om uw storing op te lossen. Het is zondermeer vervelend dat u zoveel storing ervaart.

Kunt u een e-mail sturen aan [email protected]? Graag met uw verhaal, adresgegevens en verwijzing naar deze site? We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Met vriendelijke groet,

Harma
Caiway Webcare Team

Was deze review nuttig? 

Commentaar

2 resultaten - getoond 1 - 2

Sortering 

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door loch
December 08, 2014
Hier precies hetzelfde, problemen sinds dinsdagavond, geen verbinding terwijl er wel staat dat we verbonden zijn met wifi. Volgende dag geen probleem gehad en de donderdag weer doffe ellende. Vrijdagavond verbinding, zaterdagmiddag niet, wel weer in de avond en zondag precies andersom. Zo irritant dit, en nee het lig niet aan mij. Anders zou het constant hetzelfde zijn. Er wordt gewoon geen signaal doorgegeven.
Als antwoord op een eerder commentaar

Geschreven door Caiway Webcare Team
December 15, 2014
Beste 'Toch',

We willen u verzoeken op dezelfde wijze te reageren als bovenstaand staat vermeldt. We doen graag onderzoek om samen tot een oplossing te komen.

Met vriendelijke groet,

Harma
Caiway Webcare Team
2 resultaten - getoond 1 - 2