Details van de review
Heel erg slecht te woord gestaan door de helpdesk van caiway en internet valt constant weg, opgezegd en blij dat we naar een andere provider gaan.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Geschreven door
Elisabeth Akca
December 09, 2014
Heel erg slecht te woord gestaan door de helpdesk van caiway en internet valt constant weg, opgezegd en blij dat we naar een andere provider gaan.
Was deze review nuttig?
Commentaar
2 resultaten - getoond 1 - 2
Sortering
Geachte mevrouw Akca,
Vervelend om te lezen dat u problemen heeft ervaren met onze internetverbinding en dat u heeft opgezegd. Wij hadden u graag geholpen met uw probleem. Mocht u nog hulp willen, kan u een e-mail sturen met uw adresgegevens en een verwijzing naar deze site naar [email protected]?
We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.
Met vriendelijke groet,
Jan
Caiway Webcare Team
Vervelend om te lezen dat u problemen heeft ervaren met onze internetverbinding en dat u heeft opgezegd. Wij hadden u graag geholpen met uw probleem. Mocht u nog hulp willen, kan u een e-mail sturen met uw adresgegevens en een verwijzing naar deze site naar [email protected]?
We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.
Met vriendelijke groet,
Jan
Caiway Webcare Team
Nou, ik heb al zo vaak gebeld en ook een mail gestuurd met een klacht maar krijg daar gewoon geen antwoord op. Lesje klantvriendelijkheid misschien een optie voor in het kerstpakket.
En heb trouwens weer slechte WiFi, maar nog even volhouden vanaf 24 december eindelijk andere provider.
En heb trouwens weer slechte WiFi, maar nog even volhouden vanaf 24 december eindelijk andere provider.
2 resultaten - getoond 1 - 2