Details van de review
Zit nu alweer zon 8 dagen zonder telefoon internet en tv, helaas kunnen ze echt niet zomaar komen, want ze hebben zo druk.. Zet dan meer mensen in! Eindelijk een afspraak kunnen maken met zeer slecht en ongeinterseerd persooneel van de helpdesk.. Vrij voor genomen, en ja hoor ze komen weer niet! Drie keer voor gebeld, geen resultaat. oja en de voorijkosten mag je zelf betalen. Ga snel verhuizen en weg bij dit bkeuze bedrijf!
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Geschreven door
Konijn
December 16, 2014
Slechte service!!!
Zit nu alweer zon 8 dagen zonder telefoon internet en tv, helaas kunnen ze echt niet zomaar komen, want ze hebben zo druk.. Zet dan meer mensen in! Eindelijk een afspraak kunnen maken met zeer slecht en ongeinterseerd persooneel van de helpdesk.. Vrij voor genomen, en ja hoor ze komen weer niet! Drie keer voor gebeld, geen resultaat. oja en de voorijkosten mag je zelf betalen. Ga snel verhuizen en weg bij dit bkeuze bedrijf!
Was deze review nuttig?
Commentaar
1 resultaten - getoond 1 - 1
Sortering
Beste "Konijn",
Wat een ongelofelijk vervelend verhaal! Dit is niet zoals Caiway haar dienstverlening graag ziet. We willen graag uw verhaal horen, zodat we zorg kunnen dragen voor een oplossing. Zou u een e-mail willen sturen naar [email protected] met uw adresgegevens, telefoonnummer en graag een verwijzing naar deze site.
Wij horen graag van u.
Met vriendelijke groet,
Jan
Caiway Webcare Team
Wat een ongelofelijk vervelend verhaal! Dit is niet zoals Caiway haar dienstverlening graag ziet. We willen graag uw verhaal horen, zodat we zorg kunnen dragen voor een oplossing. Zou u een e-mail willen sturen naar [email protected] met uw adresgegevens, telefoonnummer en graag een verwijzing naar deze site.
Wij horen graag van u.
Met vriendelijke groet,
Jan
Caiway Webcare Team
1 resultaten - getoond 1 - 1