Details van de review

 
Caiway
Internet providers
Sinds 5 december problemen met het internet, gedurende dat hele weekend 7 keer het modem en de router moeten resetten. Vanmorgen helaas weer problemen, tot nu toe al twee keer moeten resetten.
Ondertussen op de site gekeken, maar er wordt geen melding gemaakt van een eventuele storing.
Maar die is er dus wel.
Met vr gr
I.Moerer
Gemiddelde score 
 
6.5
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
6.0
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
9.0
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door i.Moerer December 17, 2014

weg vallend internet

Sinds 5 december problemen met het internet, gedurende dat hele weekend 7 keer het modem en de router moeten resetten. Vanmorgen helaas weer problemen, tot nu toe al twee keer moeten resetten.
Ondertussen op de site gekeken, maar er wordt geen melding gemaakt van een eventuele storing.
Maar die is er dus wel.
Met vr gr
I.Moerer

Antwoord van de eigenaar

Geachte heer of mevrouw Moerer,

Vervelend dat u een wegvallende wifi verbinding ervaart. We willen graag contact met u om u een aantal tips te kunnen geven om het signaal te verbeteren.

Kunt u een e-mail sturen aan [email protected]? Graag met vermelding van uw adresgegevens, telefoonnummer en een verwijzing naar deze site.

We wachten uw reactie af.

Met vriendelijke groet,

Harma
Caiway Webcare Team

Was deze review nuttig? 

Commentaar

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.