Details van de review
Verder bleef Caiway bijvoorbeeld ondanks drie wijzigingsverzoeken hardnekkig een oud e-mailadres gebruiken dat wij niet meer gebruiken ("staat in het systeem"). Dwz men zei steeds telefonisch: "het is nu aangepast" maar dat bleek dan niet zo te zijn. Dit is inmiddels gecorrigeerd overigens.
Melden van een storing via -mail is niet aan te raden want je krijgt uitsluitend standaardantwoorden, Je kunt daar dan niet op reply-en, maar kunt alleen een nieuwe klacht aanmaken. Er is maar één reden dat ik nog bij Caiway ben: ik zie op tegen de rompslomp van het overstappen.
Tot slot: de helpdeskmedewerkers zijn meestal niet onvriendelijk, maar de wachttijden zijn soms lang en verder helpt het je allemaal niet veel. Op dit moment slechts sporadisch een kwartiertje geen internet, dus het is minder slecht dan een paar maanden terug.
Gemiddelde score | 4.2 | |
Installatie | 4.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 4.0 | |
Bellen | 8.0 | |
Digitale televisie | 4.0 |
laatste jaar veel storing. Slechte helpdesk
Eerste vijf jaar goed. Het laatste anderhalf jaar hebben wij veel storing gehad. Vaak een dag of langer geen internet. Digitale TV geeft de laatste maanden geregeld "blokjes" (zoals wanneer een gezicht van iemand onherkenbaar wordt gemaakt. Ervaring met helpdesk: elke keer weer dat verhaal van sluit de modem rechtstreeks aan op de kabelingang enzovoort. Uiteindelijk komt de monteur die zegt dat er buiten het huis maar ook in huis dingen niet goed zijn, (hoewel daar niets is veranderd.) . Hij past die zaken binnenshuis aan en zegt dat alles nu moet werken (test alleen de TV). Als hij al in zijn auto zit merken we dat we nu helemaal geen internet hebben. We vragen hem terug naar binnen te komen. Zijn commentaar: modem meldt zich niet aan en moet dus defect zijn. Belt met Caiway. We krijgen een nieuw modem gratis indien we het abonnement verlengen voor een termijn van minimaal een jaar. Wij geven aan, daar niet voor te voelen. De modem wordt desondanks toegestuurd met daarbij een brief die toch uitgaat van een nieuw abonnement. Die nieuwe modem zit nog steeds in de doos omdat a) ik geen nieuwe abonnementsduur heb afgesproken en 2) het internet het weer deed met de oude modem een uur nadat de monteur weg was.
Verder bleef Caiway bijvoorbeeld ondanks drie wijzigingsverzoeken hardnekkig een oud e-mailadres gebruiken dat wij niet meer gebruiken ("staat in het systeem"). Dwz men zei steeds telefonisch: "het is nu aangepast" maar dat bleek dan niet zo te zijn. Dit is inmiddels gecorrigeerd overigens.
Melden van een storing via -mail is niet aan te raden want je krijgt uitsluitend standaardantwoorden, Je kunt daar dan niet op reply-en, maar kunt alleen een nieuwe klacht aanmaken. Er is maar één reden dat ik nog bij Caiway ben: ik zie op tegen de rompslomp van het overstappen.
Tot slot: de helpdeskmedewerkers zijn meestal niet onvriendelijk, maar de wachttijden zijn soms lang en verder helpt het je allemaal niet veel. Op dit moment slechts sporadisch een kwartiertje geen internet, dus het is minder slecht dan een paar maanden terug.