Details van de review

 
Caiway
Internet providers
Op 15 november een nieuw abonnement telefonisch aangevraagd. Dit is op 2 punten niet goed gegaan. Ik heb hierover op 15-11-2014 en 06-12-2014 een klacht via het webformulier ingediend. De website van Caiway kent overigens geen klachtenformulier. Tot op heden heb ik geen reactie gehad van Caiway op mijn klachten. Vandaag gebeld en na 1 keer doorverbonden te zijn, kreeg ik te horen dat mijn klachten in behandeling zijn. Gevraagd of ze wel mijn klachten heeft doorgelezen. Nee dat had ze niet! Ik heb simpele klachten ingediend, die simpel op te lossen zijn. 1. het geslacht en 2. naam dat verkeerd is opgenomen in administratie van Caiway. En dit heeft allemaal langer dan een maand de tijd nodig om op te lossen. Caiway leer je medewerkers wat service is en dat klachten z.s.m. opgelost moeten worden, want de klachten worden hierdoor meer en meer!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Wagid Hosain December 23, 2014

Caiway kent geen service

Op 15 november een nieuw abonnement telefonisch aangevraagd. Dit is op 2 punten niet goed gegaan. Ik heb hierover op 15-11-2014 en 06-12-2014 een klacht via het webformulier ingediend. De website van Caiway kent overigens geen klachtenformulier. Tot op heden heb ik geen reactie gehad van Caiway op mijn klachten. Vandaag gebeld en na 1 keer doorverbonden te zijn, kreeg ik te horen dat mijn klachten in behandeling zijn. Gevraagd of ze wel mijn klachten heeft doorgelezen. Nee dat had ze niet! Ik heb simpele klachten ingediend, die simpel op te lossen zijn. 1. het geslacht en 2. naam dat verkeerd is opgenomen in administratie van Caiway. En dit heeft allemaal langer dan een maand de tijd nodig om op te lossen. Caiway leer je medewerkers wat service is en dat klachten z.s.m. opgelost moeten worden, want de klachten worden hierdoor meer en meer!

Antwoord van de eigenaar

Beste Wagid Hosain,

Hartelijk dank voor je melding. Zoals u het omschrijft kunnen we u alleen maar gelijk geven. We willen de melding graag onderzoeken en gelijk uw verzoek voor de aanpassingen verwerken.

Kunt u uw adresgegevens en verhaal doorgeven aan [email protected]? Dan gaan we dit oplossen!

Met vriendelijke groet,

Harma
Caiway Webcare Team

Was deze review nuttig? 

Commentaar

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.