Details van de review
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Caiway kent geen service
Op 15 november een nieuw abonnement telefonisch aangevraagd. Dit is op 2 punten niet goed gegaan. Ik heb hierover op 15-11-2014 en 06-12-2014 een klacht via het webformulier ingediend. De website van Caiway kent overigens geen klachtenformulier. Tot op heden heb ik geen reactie gehad van Caiway op mijn klachten. Vandaag gebeld en na 1 keer doorverbonden te zijn, kreeg ik te horen dat mijn klachten in behandeling zijn. Gevraagd of ze wel mijn klachten heeft doorgelezen. Nee dat had ze niet! Ik heb simpele klachten ingediend, die simpel op te lossen zijn. 1. het geslacht en 2. naam dat verkeerd is opgenomen in administratie van Caiway. En dit heeft allemaal langer dan een maand de tijd nodig om op te lossen. Caiway leer je medewerkers wat service is en dat klachten z.s.m. opgelost moeten worden, want de klachten worden hierdoor meer en meer!