Details van de review
- Verkeerd telefonisch advies bij aanschaf. Ze gaven aan dat alles via glasvezel zou lopen, blijkt bij levering dat televisie bij mijn aanschaf via coax loopt wat in mijn pand niet aanwezig is. Wisselen gaat niet meer gezien mijn huidige aanbieder niet meer kon verlengen en bedrijfstechnisch kan ik niet zonder internet voor 2 weken overstaptijd. Extra kosten voor digitaal TV pakket liggen bij mij, ondanks foutieve advies.
- Gebeld waar televisiepakket blijft, geeft de telefonist aan dat dit pas verstuurd wordt wanneer de internetaansluiting wordt geactiveerd. Advies is om dit versneld te doen (waardoor extra kosten wederom aan mijn kant liggen), maar toch maar gedaan want televisie is ook wel fijn.
- Na activatie gebeld, alles is in orde en televisie wordt verstuurd.
- 5 dagen later, niets geleverd. Spullen blijken niet te zijn verstuurd. Foutje.
- 5 dagen later, niets geleverd, gaat nog 2 weken duren verwachten ze.
- Tot op heden niet, ieder contact wordt excuses gegeven, maar niets wordt geregeld.
Kosten aan mijn kan: extra kosten voor tv na foutief advies, extra kosten voor vervroegd (dubbel abonnement) aansluiten internet anders konden de spullen niet geleverd worden vanwege een krom administratief Caiway systeem, 3 uur(!) in wacht en gesprekken gehad voor de aansluiting, telefoonkosten door het dak.
Resultaat, wordt niet geregeld. Doe jezelf een plezier, blijf hier weg!
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Meest kansloze bedrijf wat ik ooit heb meegemaakt
Werkelijk alles maar dan ook alles doet dit bedrijf fout. Doe jezelf een lol en kies voor een professionele aanbieder. Mijn ervaring:
- Verkeerd telefonisch advies bij aanschaf. Ze gaven aan dat alles via glasvezel zou lopen, blijkt bij levering dat televisie bij mijn aanschaf via coax loopt wat in mijn pand niet aanwezig is. Wisselen gaat niet meer gezien mijn huidige aanbieder niet meer kon verlengen en bedrijfstechnisch kan ik niet zonder internet voor 2 weken overstaptijd. Extra kosten voor digitaal TV pakket liggen bij mij, ondanks foutieve advies.
- Gebeld waar televisiepakket blijft, geeft de telefonist aan dat dit pas verstuurd wordt wanneer de internetaansluiting wordt geactiveerd. Advies is om dit versneld te doen (waardoor extra kosten wederom aan mijn kant liggen), maar toch maar gedaan want televisie is ook wel fijn.
- Na activatie gebeld, alles is in orde en televisie wordt verstuurd.
- 5 dagen later, niets geleverd. Spullen blijken niet te zijn verstuurd. Foutje.
- 5 dagen later, niets geleverd, gaat nog 2 weken duren verwachten ze.
- Tot op heden niet, ieder contact wordt excuses gegeven, maar niets wordt geregeld.
Kosten aan mijn kan: extra kosten voor tv na foutief advies, extra kosten voor vervroegd (dubbel abonnement) aansluiten internet anders konden de spullen niet geleverd worden vanwege een krom administratief Caiway systeem, 3 uur(!) in wacht en gesprekken gehad voor de aansluiting, telefoonkosten door het dak.
Resultaat, wordt niet geregeld. Doe jezelf een plezier, blijf hier weg!
Commentaar
Naar tevredenheid met de tijd dat Ziggo mijn tv internet en telefonie leverde, ben ik nu op een punt om te kiezen voor een andere provider gezien Ziggo niet kan leveren in mijn nieuwe huis (Krimpen ad Ijssel)
Ook lees ik hier veel ellende betreft Caiway. hmmmm ook tv over dsl kan problemen geven, geen internet ook geen tv!
Wie kan mij adviseren?
Als ik nl bel met een provider dan beloven ze alles maar blijkbaar word niet daad bij woord gehouden.
Advies welkom (particulieren)