Details van de review
beroerde dienstverlening
Sinds enkele maanden is de beroerde ontvangst en dienstverlening van Caiway een running gag op verjaardagsfeestjes en partijen in Gouda e.o. De een na andere 'horror story' over slechte ontvangst, abominabele dienstverlening en inadequate helpdesk buitelen over elkaar heen. Helaas kan ik dergelijke ervaringen niet tegenspreken en ik heb spijt als haren op mijn hoofd dat ik mijn soepele KPN-verbinding vorig jaar heb verruild over de Caiway dienstverlening. Sindsdien is TV-kijken geen genoegen meer, maar een voortdurend gedans van blokjes en blur. En dan moet niet iemand toevallig in huis willen bellen - want dan kun je beter als kijker een zonnebril opzetten. Vanzelfsprekend het contactformulier ingevuld en gesmeekt om enige aandacht - maar ja - helaas - een antwoord werd niet ontvangen.Sinds 1 januari is het helemaal hopeloos. Eerst werd het Nieuwjaarsconcert door een grote storing vergald, maar daarna is het nooit meer goed gekomen. Ik kom langzaam maar zeker tot de conclusie: ze willen wel - maar ze kunnen het niet. Misschien helpt deze cri-de-coeur - maar ook hier heb ik een hard hoofd in. Eigenlijk kun je als afhankelijke consument maar een ding doen: weggaan.