Details van de review

 
Caiway
Internet providers
Sinds begin november is mijn internetsnelheid een probleem. Na analyse door de helpdesk is dit als storing in behandeling genomen. Echter tot op heden geen enkele verbetering. Eind december heb ik navraag gedaan naar de status. Mij werd verteld dat het niet opgelost ging worden en dat het probleem van te weinig capaciteit hopelijk opgelost zou zijn als glasvezel beschikbaar zou zijn. Toen ik daarop aangaf niet het volle abonnementsbedrag te willen betalen en zeker per 1-2 niet meer te willen betalen werd ik doorverwezen naar de administratie. De medewerkster van de administratie kon telefonisch niets voor mij doen en adviseerde mij een email te sturen. Dat heb ik dan ook gedaan. De reactie daarop was dat ik moest wachten totdat het opgelost (!) zou zijn en dat men tot dat moment niets voor mij ging doen. Daarop heb ik begin januari weer gereageerd. Tot op heden geen enkele reactie. Ook op mijn navraag hierover heb ik geen reactie ontvangen.
Zo langzamerhand voel ik mij ernstig geschoffeerd door Caiway en ik neem aan dat ik niet de enige klant ben die zo behandeld wordt.
Gemiddelde score 
 
6.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
7.0
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
6.0
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door Aad Februari 03, 2015

Internetsnelheid al maanden onder de maat

Sinds begin november is mijn internetsnelheid een probleem. Na analyse door de helpdesk is dit als storing in behandeling genomen. Echter tot op heden geen enkele verbetering. Eind december heb ik navraag gedaan naar de status. Mij werd verteld dat het niet opgelost ging worden en dat het probleem van te weinig capaciteit hopelijk opgelost zou zijn als glasvezel beschikbaar zou zijn. Toen ik daarop aangaf niet het volle abonnementsbedrag te willen betalen en zeker per 1-2 niet meer te willen betalen werd ik doorverwezen naar de administratie. De medewerkster van de administratie kon telefonisch niets voor mij doen en adviseerde mij een email te sturen. Dat heb ik dan ook gedaan. De reactie daarop was dat ik moest wachten totdat het opgelost (!) zou zijn en dat men tot dat moment niets voor mij ging doen. Daarop heb ik begin januari weer gereageerd. Tot op heden geen enkele reactie. Ook op mijn navraag hierover heb ik geen reactie ontvangen.
Zo langzamerhand voel ik mij ernstig geschoffeerd door Caiway en ik neem aan dat ik niet de enige klant ben die zo behandeld wordt.

Antwoord van de eigenaar

Beste Aad,

Vanuit de afdeling Webcare willen wij dit graag voor je oppakken en uitzoeken. Kan je ons een mail sturen naar [email protected]? Hierin kunt u vermelden uw adres gegevens en contact nummer.

Wij zullen hiermee uw dossier gaan raadplegen en kijken wat we voor u kunnen betekenen.
In afwachting op uw E-mail.

Met vriendelijke groet,

Arjan in ’t Hout
Caiway Webcare Team.

Was deze review nuttig? 

Commentaar

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.