Details van de review

Caiway
Internet providers
Met angst en beven ben ik overgestapt van het betrouwbare Ziggo naar Caiway. Mijn eerste ervaring met Caiway was meteen niet positief. Op vrijdagavond 6 februari en zaterdagmiddag 7 februari tot twee keer toe gepoogd om Caiway telefonisch te bereiken. Beide keren 30 minuten in de wacht gestaan. Daarna zelf de verbinding verbroken. Dat snap je toch niet van zo'n bedrijf dat zich nog waar moet maken in Twente. Dan zorg je toch dat je dit voor elkaar hebt. Onbegrijpelijk en mijn gevoel is nog steeds niet goed. Nu maar afwachten of het goed komt.
Gemiddelde score 

1.0
Installatie 

Onbekend
Helpdesk 

1.0
Internet 

Onbekend
Bellen 

Onbekend
Digitale televisie 

Onbekend
Geschreven door G.A.M. in het Veld Februari 07, 2015

Slechte eerste ervaring.

Met angst en beven ben ik overgestapt van het betrouwbare Ziggo naar Caiway. Mijn eerste ervaring met Caiway was meteen niet positief. Op vrijdagavond 6 februari en zaterdagmiddag 7 februari tot twee keer toe gepoogd om Caiway telefonisch te bereiken. Beide keren 30 minuten in de wacht gestaan. Daarna zelf de verbinding verbroken. Dat snap je toch niet van zo'n bedrijf dat zich nog waar moet maken in Twente. Dan zorg je toch dat je dit voor elkaar hebt. Onbegrijpelijk en mijn gevoel is nog steeds niet goed. Nu maar afwachten of het goed komt.

Antwoord van de eigenaar

Beste G.A.M. in het veld,

Indien u nog vragen heeft dan willen we u vanuit de afdeling webcare graag te woord staan.
Kunt u een mail sturen naar [email protected] met uw adres gegevens, contactnummer en uw vragen?

Wij zullen dit dan oppakken en erop terug komen

In afwachting op uw reactie verblijft ik.

Met vriendelijke groet,
Arjan in ’t Hout
Caiway Webcare Team.

Was deze review nuttig? 

Commentaar

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.