Details van de review

 
Caiway
Internet providers
na stoppen van ziggo , iets wat 'gedwongen' gekozen voor caiway. De reden dat ik voor caiway gekozen heb is dat ik alle coax toegang in mijn huis wilde behouden voor de tvs boven. Alle andere partijen zeggen dat ze dit kunnen maar er zitten nog wel wat haken en ogen aan als je verderkijkt. Plus dat het glas pakket zeer gunstig geprijsd is.

ik had 30mbit van ziggo. was eigenlijk toch wel eens van plan om naar glas tegaan omdat ik nu dagelijks thuis werk en dus 100% afhankelijk ben van het internet.

Na netjes geïnformeerd te zijn met de caiway sms dienst wist ik dus dat er een pakketje onderweg was. De aansluiting van het glas modem ging zonder al te veel problemen. Het enige waar ik wat moeite mee had was het pluggen van de glas connector in de wall outlet. Ik moest heel veel kracht zetten. voor mijn gevoel te veel. Na met een pinnetje het klepje in de wall outlet open gezet te hebben ging de connector er gemakkelijker in. Maar goed hier kan caiway ook niets aan doen.

Toen gewacht tot ik netjes een bericht kreeg via sms en brief dat mijn aansluiting geactiveerd zou gaan worden. De instructies uitgevoerd welke in de brief staan en zonder problemen had ik internet.

snelheid getest met resultaat:
95mbit / 90mbit down/up via bekabeling
57mbit / 47mbit down/up via wifi (surface 3)

Daarna volgde een SMS dat het telefoonnummer zou worden omgezet. ik kreeg tot deze tijd netjes een tijdelijk nummer. Dit heeft echter maar 1 dag geduurd en na weer een SMS hebben te ontvangen bleek mijn nummer omgezet te zijn en dit werkte idd weer.

Ik wacht nog op de TV overgang. Maar denk dat dit gaat gebeuren als ziggo de stekker er uittrekt (27'ste) aangezien wij dan op wintersport zijn zie ik dit wel bij terugkomst.

gebruik nu al 2 weken caiway internet glas dienst en heb geen storingen gehad. (hopelijk blijft dat ook zo)

kortom, na lezen van ook veel negatieve ervaringen, hier eens een goede positieve ervaring.

pluim voor caiway!

mvg,
michel

Gemiddelde score 
 
8.7
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
9.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door michel Februari 13, 2015

caiway glas 100

na stoppen van ziggo , iets wat 'gedwongen' gekozen voor caiway. De reden dat ik voor caiway gekozen heb is dat ik alle coax toegang in mijn huis wilde behouden voor de tvs boven. Alle andere partijen zeggen dat ze dit kunnen maar er zitten nog wel wat haken en ogen aan als je verderkijkt. Plus dat het glas pakket zeer gunstig geprijsd is.

ik had 30mbit van ziggo. was eigenlijk toch wel eens van plan om naar glas tegaan omdat ik nu dagelijks thuis werk en dus 100% afhankelijk ben van het internet.

Na netjes geïnformeerd te zijn met de caiway sms dienst wist ik dus dat er een pakketje onderweg was. De aansluiting van het glas modem ging zonder al te veel problemen. Het enige waar ik wat moeite mee had was het pluggen van de glas connector in de wall outlet. Ik moest heel veel kracht zetten. voor mijn gevoel te veel. Na met een pinnetje het klepje in de wall outlet open gezet te hebben ging de connector er gemakkelijker in. Maar goed hier kan caiway ook niets aan doen.

Toen gewacht tot ik netjes een bericht kreeg via sms en brief dat mijn aansluiting geactiveerd zou gaan worden. De instructies uitgevoerd welke in de brief staan en zonder problemen had ik internet.

snelheid getest met resultaat:
95mbit / 90mbit down/up via bekabeling
57mbit / 47mbit down/up via wifi (surface 3)

Daarna volgde een SMS dat het telefoonnummer zou worden omgezet. ik kreeg tot deze tijd netjes een tijdelijk nummer. Dit heeft echter maar 1 dag geduurd en na weer een SMS hebben te ontvangen bleek mijn nummer omgezet te zijn en dit werkte idd weer.

Ik wacht nog op de TV overgang. Maar denk dat dit gaat gebeuren als ziggo de stekker er uittrekt (27'ste) aangezien wij dan op wintersport zijn zie ik dit wel bij terugkomst.

gebruik nu al 2 weken caiway internet glas dienst en heb geen storingen gehad. (hopelijk blijft dat ook zo)

kortom, na lezen van ook veel negatieve ervaringen, hier eens een goede positieve ervaring.

pluim voor caiway!

mvg,
michel

Was deze review nuttig? 

Commentaar

1 resultaten - getoond 1 - 1
 
Sortering 
 
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door Caiway Webcare Team
Februari 19, 2015
Geachte heer Pluim,

Vervelend om te lezen! Dit is uiteraard niet de bedoeling. Wij willen u vragen om uw postcode, huisnummer en de verwijzing naar deze site te mailen naar ons zodat wij uw klacht kunnen oppakken. U kunt uw e-mail richten naar [email protected].

Wij vertrouwen u voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Jan
Caiway Webcare Team
1 resultaten - getoond 1 - 1